~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Bim - 21 februari 2011 22:01

   Gokväll mina vänner,,

Varmt välkomna,,


******************************

     så innerligt mycket TACK till er alla,

för alla värmande empatiska kommentarer,

Det har hjälp mej så mycket,att känna värmen fast det "bara" är bokstäver på en skärm,fantastiskt,eller hur.


Idag är det en vecka sedan kära fosterpappa lämnade oss,

En vecka som varit jobbig,men som också åter visat vilken kapacitet vi människor har egentligen

När man tror att hjärtat ska brista totalt,så får man kraft från någonstans

Visst,är såå ledsen fortfarande vissa stunder,men det kommer att hålla i,

och ska så göra också,tror jag

Än en gång,,,TACK ni underbara därute,,  

****************************************


Först av allt vill jag meddela att min Skåneresa,blev inställd

Min man,som ska opereras nästa måndag,"behövde" mej hemma,,

är orolig inför operation,ja,det kan jag läsa mellan raderna när han pratar,

en del prover,rtg mm som ska tas denna vecka,,

Jag valde att först stötta Christer,men haft samtal med Skåne

det är ordnat så min fostermamma ej är ensam, så då kände jag mig lugn.


Ibland hopar det sig i livet,och inget blir sig likt mer,

så är det ju,

Men skönt iaf att veta att hon ej är ensam,vilket hon ej klarar heller,


Så därför ser ni mej här igen,,

Jag har jobbat i helgen,det gick rätt bra,lite ledsamt i söndags,men det

gick bra iaf,,tycker jag

Idag varit ledig,äldsta dotter o barnen var i stan,så vi träffades och åt

på Ikea,det var också hälsa för själen

******************************

Nu ska jag snart lägga mej,

Jag skulle kolla in hos er i helgen,men jag orkade ej riktigt,

detsamma gäller ikväll,

Men lovar,jag tittar in hos er snart kära vänner,,

******************************

   All ljus och värme till er alla

   Calma kramar om er så varmt,,


Ovido - Quiz & Flashcards