~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg under september 2009

Av Bim - 13 september 2009 21:59

Skrattandehej,varför så glad,

jo jag har gjort mina sista timmar,ja d va 12 st,,på detta helgpass,

så nu e d semesterturen imorron,8-13,jajaj,man ska kanske ej ropa hej förrän man är över bäcken,hihi,

men det ser ut att bli så iaf,


jobbar ju sen ingen mer helg innan min fotoperation,den andra i ordningen,som blir den 30 sep,

ska bli skönt,har värk i den knölen,

hoppas det blir bra iaf,


min älskade man har varit hos ett av barnen o tapetserat,igen,*L*,var hos en av de andra barnen för ett tag sen,

ytterligare ett av kidsen ska flytta,men den mannen är målare-tapetserare,har man tur eller,

iaf så har vi ej setts sen igårmorde,darlingen o jag,så jag ska gå

ner o vara lite trevlig mot honom,jajaja,fösöka iaf,


ha det så gott o så var rädda om er,

möts här igen,


kramen från Calma:=)Kyss

  

Av Bim - 13 september 2009 21:59

Skrattandehej,varför så glad,

jo jag har gjort mina sista timmar,ja d va 12 st,,på detta helgpass,

så nu e d semesterturen imorron,8-13,jajaj,man ska kanske ej ropa hej förrän man är över bäcken,hihi,

men det ser ut att bli så iaf,


jobbar ju sen ingen mer helg innan min fotoperation,den andra i ordningen,som blir den 30 sep,

ska bli skönt,har värk i den knölen,

hoppas det blir bra iaf,


min älskade man har varit hos ett av barnen o tapetserat,igen,*L*,var hos en av de andra barnen för ett tag sen,

ytterligare ett av kidsen ska flytta,men den mannen är målare-tapetserare,har man tur eller,

iaf så har vi ej setts sen igårmorde,darlingen o jag,så jag ska gå

ner o vara lite trevlig mot honom,jajaja,fösöka iaf,


ha det så gott o så var rädda om er,

möts här igen,


kramen från Calma:=)Kyss

Av Bim - 9 september 2009 20:50

Glad Hej alla,

det var ett tag sen,

fick ju datastrul,ngt trojanskt elände,

men vår suveräna datakille fixade till det o jag fick min kompis tbx igårkväll,

ja,man saknar ej kon förrän båset e tomt,lämnade ju med min laptop oxå,

så jag hade ingen dator alls ju,hmmm

ja det har varit en lite "sån där dag" idag,

smällde med jobbilen när jag skulle uträtat ett ärende idag,

så jag tror den är inlämnad nu o hoppas vi fått en istälet så länge,

var hos läkare o fick dokumenterat det som hänt,ifall ngt skulle komma längre fram,

jag ömmar o e lite svullen till hö om nackkotpelaren,fick väl en sträckning eller så när huvudet nickade till

åt vänster,

den andra föraren klarade sig oxå,

o som min chef sa,"plåt går alltid att fixa till på nåt sätt"

ja,klippte av mej håret oxå ikväll,blev väl liiiite kort i nacken,men hon är bra min frissa,

var lite jobbigt att tvätta håret,men d gick

imorron ska jag på en marknad,som heter Ulrike marken,jag o en kompis åker varje år,

går x antal timmar o så fikar vi o så går vi igen,så jättekul

sen är det jobb fr-lör-sön-mån,så bäst att ladda,

nu ska jag väl bli bättre på bloggandet,

den e ju omgjord oxå,

verkar rätt ok tycker jag,

vet ej,om jag lagt in denna bilden,men glöm d isf,*L*

den är på vår älsakde Sassas urna,d e så tomt efter hund o efter just henne,

fy fabian,

ha det så bra alla, så möts vi hoppas jag,

  

kram på er alla,

Carpediem,,

Calma:=)

Av Bim - 5 september 2009 21:55

Jag har datastrul om ni undrar vart jag är! Kommer åter när det är fixat o klart.

Av Bim - 3 september 2009 22:32

Hej alla mina bloggvänner,ni som är kvar,sas,hoppas alla de mina är det,


det blir bättre o bättre,men det är fortfarande så väldigt tomt efter vår älskade Sassa,men oxå så slönt att vi har henne hos oss igen,i den lilla urnan,

prtar m henne varje dag o tänder ljuset hos henne,ett litet kort finns där oxå,


nu i helgen ska vi faktiskt vara hundvakt,jag bad om det,en liten ivrig krabat på 7-8 månader,

det ska bli underbart,här kommer ett foto när de var o hälsade på Sassa,ej alls långt före hennes död,


anars har det varit mkt på jobbet av blandad kompott sas,o det suger energi,mkt av den enrgin som så väl går åt i mitt jobb,

men nu är jag 3dgrsledig o det är så välkommet o underbart så d e ej sant,

idag var jag så toktrött så jag gick o la mej ngn timme efter jobbet,


imorron ska vi gå ut o äta,o sen hem till folk o kolla bröllopsvideon,d ska bli kul,

ha det så bra,tack för att ni finns,

jag kommer snart igång igen,med bloggandet o så,

men allt har o får ta sin tid,


mng kramar från Calmas till er alla,


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards