~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Bim - 13 februari 2011 11:47

   Gó Söndag vänner!


JA,det var riktigt kallt,iaf som termometern visade,

ej varit ute och ska ej heller


Idag verkar det som jag fått tbx hella fadderullan i full tappning igen

Så igengrosad,basröst,,kändes som feber när jag vaknade,men ej nu

Är ju duktig och tar min   

Men det tar väl tid,


I alla fall så är jag hemma imorron oxå,ska ringa Vc igen,se om de vill

ha en date igen,jag vill det ,måste ju ha intyg,om det blir längre vistelse hemma,

Men jag ska ej jobba när jag är så här,dels med tanke på att jag måste sköta om mej själv,

men oxå med tanke på mitt jobb,kompisarna där såvöl som vårdtagare,

Att spela martyr och jobba och tycka att det är så jobbigt för en,är ej rätt,


Idag får Christer sköta matlagningen,dels orkar jag inte,dels så är han duktig vid  


Jag ska krypa ner i TVsoffan,

   hoppas jag ska visa ngn bra film,inte myrornas krig


En skön söndag önskar jag er alla så innerligt,

Nu    ngt varmt i mej,,


  Calma säjer hej då, och

  


Ovido - Quiz & Flashcards