~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Bim - 10 februari 2011 20:27

   Välkomnar er till mej med enna sommarbild,än mer avlägsnare idag,*L*

Men så är det,bara att gilla läget,ska väl ej vara vår i februari,*L*


När vi ändå är på ämnet.

Så mkt om detta snöfall idag,på FB,x fler,,

jag kan själv kommentera detta,men ältandet tycker jag ej om,

För som sagt,ska väl ej vara vår nu,och bakslag kommer varje gång snön försvunnit,är ej heller det sista.

Sen att det medför elände i trafik m m,ja det är en annan sak,men det gör det ju när det än blir snöoväder.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Idag har jag bara försökt fortsätta kurera mej,

pratat med jobbarkompis i telefon,det piggar upp,tack Susanne för pratstunden,det piggar upp   

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Ja,dagen har oxå innefatta 2 vurpor för min del,trots man är sjuk måste man ju ha frisk luft,

Ok,tänkte jag,fyller på fågelborden,sagt o gjort,,på väg dit ;

Fall nr 1,hamnade  på baken o gräset,(stort o mjukt allts)hihi,

Resultat:En ömmande akterdel,


Fall nr 2,skulle hämta en sak i garaget,strax utanför oss,så

plötsligt for jag omkull,landade på grov hård iskulle,gräsets totala motsats.

Tog emot med armen,ja höger förstås,

landade på höger sida alltså,

Resultat: SÅ ont från axeln o ner,även vid handleden,men förtsås inget brutet,då hade jag ej suttit här nu,men skriver mest med vänster,

Aldrig brutet eller haft någon spricka,men ont gör det

får se hur det känns imorron,

ska smörja med smärtstillande gel,hmm

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


   mina vänner


Jag skriver ej mer idag här,eller i era bloggar,

Får se om jag tittar in imorron,

   jaa,snart är dessa här,*L*

   Kram från Calma:=)


Ovido - Quiz & Flashcards