~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Bim - 6 februari 2011 23:38

   ligt tack för alla kommentarer hos mej

Hej förresten,välkommen hit


Jag har gjort lite inlägg förut,hos ngr av er,

Ngr fick påhälsning igår,,

Liksom lite dåligt med ork,,


""""""""""""""""""""""""""""""

Dagen idag(läs igår),har ghått i sängens tecken mest,

samt legat i TVsofan o sett på film


Blev en rejäl förkylning iaf,

Hostar som den,lite feber,näsan rinner,samt hesa ljud som kommer

ur min vackra strupe,

Får väl söka VC om det pågår för länge,men liite måste det ju få ha sin gång

Jag dricker varmt,tar Panodil o tar det framför allt lugnt,

Sjukanmält mej för mån,tisd

Iofs ej längesen jag var sjuk,men ibl blir det så

""""""""""""""""""""""""""""""

Idag har Chr gjort färdigt bröstpanelen på lilla toan,det lilla som var kvar,

Jag lovar,ska ta kort,idag ej läge idag


Han var även på kalas hos barnbarn,jag var självklart hemma,

""""""""""""""""""""""""""""""

Nu blir det ej mer än så,för denna gången

Svettas som en bäng,

Ska försöka sova nu,men lite svårt,varit mkt sånt idag


Önskar er allt gott kära vänner

Tack för all omtanke,sånt värmer


   Detta är för er och mej,


   Kram Calma:=)


Ovido - Quiz & Flashcards