~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Bim - 7 februari 2011 20:43

   Hej mina vänner,välkoman in till mej på lite honungsvatten


Jag mår lite bättre,men hostat så jag ej vill göra det mer,för det gör ont överallt när jag hostar,

Men honungsvatten ggr fler,ggr fler,,det som hjälper mest

Öronvärken borta,hals likaså,"bara" snörvel o hosta o aningens feber kvar,

det tar vi imorron,tar det växk alltså,

Hoppas bara på sömn inattm,tack

############################


   Är gruvligt sugen på en sån här,eller

   detta skulle oxå funka,*L*

Tycker synd om mej själv,,nähäe då,inte alls,

Till detta skulle jag vilja ha

   en balja av den varan,tack

   Mitt hjärta bankar för er vänner,men trots det så blir mitt inlägg ej länge än så här

Calma är trötttt,ska kolla lite på TV nu,sen blir det väl sängen,sittandes

   från Calma

   här är jag,kanske ängel ibland,men ej så söt,

  


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards