~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Bim - 3 februari 2011 23:41

   på er härliga besökare..


Oj,vad det blåser,ska taket ligga kvar på huset,eller,hujeda mej


   med honung i är skönt för en ond hals,i ett öra


   Hoppas desa ej slockanr i blåsten

utan får brinna o glädja er alla och envar


   Tänkte smaska på en sån här,men,det fick vara,bra jobbat Calma:=),


   Blev såå sugen på sushi,så det blir nog det i helgen,mums,,


   Calma ska sussa nu,bättre imorron,hoppas vi,


Kramen til er alla från,vännen Calma:=)


     

Av Bim - 3 februari 2011 07:01

   Gomorron kära vänner som tittar in!!

Här är jag stilad för en dag på jobbet,vad tycks,gillar ju lila(oxå),

så vi kör det idag,lösögonfransarna på plats *L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Regnet smattrat lite här,sent igårkväll ,inatt,vaknat av det,

men det är bra,tar på snön,mindre kul om det fryser på,hmm


   var klart vid 06.00.avnjuts och

   är nästan så här öppna o pigga *L*

   tända,förstås,för mjuk,varm start på dagen


   är ej klädd så här,*L* idag,bilden från min

60årsfest,,(bara ett av presentborden)


Nu önskar jag er en bra dag,kära vänner,

 ,  gör det bästa som ni och jag kan,av dagen

så får vi se vad ödet har i beredskap åt oss,you never know


   Calma (laptopsbild från igår)

önskar er,med en stor varm kram,den bästa av Torsdagar,ever

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards