~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

GoTorsdag alla besökare!!!

Av Bim - 5 november 2009 08:50

   Calma här,,,

Ja,jag är så dålig bloggare så jag borde få kvarsittning,*L*

men det bara blir så ibland,

Hoppas ni inte "gör slut med mej"trots det,,,,hihi

 

Barnbarn varit här på besök ngr dagar,

Idag ska jag åka till Göteborg,hälsa på minsta dottern med familj,

kommer hem söndagkväll,,härligt att få rå om dom,

passar på medans jag fortf är sjukskriven,då finns ju tiden sas,,,

Men jag åker buss,ganska skönt i den snöyra som är här iaf,,

 

ja,det går så där med vår Kira o katten,så vi kämpar och får se hur det blir,,

kontaktat en hundcoatch för att ev få mer tips om hur hon ska låta bli

katten vår o andras,ute,

hoppas på svar,under tiden fostrar vi som vi tror är bra,,

 

Ha det så bra alla vänner och jag återkommer efter Göteborgsresan,

 

Carpediem!!!

 

  

 

från Calma:=)

 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

5 november 2009 10:01

Håller med dig, nu är du en dårlig bloggerska. Tycker snart att hunden skulle vant sig att det finns en katt i huset som inte får jagas. Hoppas du får en fin resa till Göteborg. Snön som skulle komma i natt och på fm. uteblev, inte en gnutta blev det.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

5 november 2009 10:49

Hoppas att du får en bra och mysig resa,och vad kul att få rå om dottern och hennes familj
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

6 november 2009 07:33

Hoppas din resa blir bra på alla sätt och vis!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards