~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Bim - 24 november 2009 14:18

   Hej,detta är jag*L*

Nåja,riktigt så illa är det väl inte,eller så är det,*L*

men kvinnan här verkar vara mer alert än vad jag känner mej iaf,,

 

Det blir inget mer jobb i veckan,,fick tbx frossa o halsont igårkväll,

halsen dock bättre idag,men tokfryser ibland,

Men det blir bättre säkert,,,

 

Ja denna tjej,som fortfarande är "på prov" hos oss,är ej riktigt överens med vår..

  

   Sigge,,

Hon vill säkert inget illa,"bara" jaga o leka,och det vill INTE Sigge,vår 7åriga prins,,

 

Vi har försökt mkt nu,allt från egna uppfostringsmetoder,som vi förstår ej varit helt fel,

Sen t om kontaktat ett mkt seriöst medium,som man bara häpnar över vissa saker han säjer/sa..

Nu har vi oxå fått tag i en tjej i Jönköping,som förhoppningsvis kan hjälpa oss,

Hon är utbildad både här o där,höll jag på att säja,

anlitas ofta och hon kommer troligen på lördag denna veckan,,

Rent spontant så tror hon efter min berättelse,att det rör sig om en lydnadsfråga,,

 

Spännande,2 timmar ska hon vara här och det kommer att vara mkt vägledande för om vi kan behålla Kira,,

Hon är så härlig o klok på alla sätt(utom med katt,*L*) så vi vill

verkligen pröva allt,,

 

Nu ska jag ta lite varmt,kaffe denna gången,sen vila en stund,,

 

   ja,då bygger vi lite muskler då,*L*

                                                  
   (inte idag,tack,*L*)

Kramen från Calma:=)

 

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards