~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

GoFredag !!!

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L*

ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,


Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går,

fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän,

så nu är allt lättare.

Pratade länge med henne igår och det kändes sååå bra,blev så glad

att tårarna trillade nedför mina "gamla" kinder


Men nu skiner   både i hjärta,sinne och ute,

blåsten kraftigt minimerad oxå,underbart


Jag blir ej långrandigare än så


Önskar er alla en underbar och givande fredag,på de sätt

som just ni vet och kan bejaka


Carpediem är en toppenbra början,som jag alltid använder mej av


  ett helt moln av hjärtan,med varma tankar i

ger jag er,


Detta nedanför är till min tvillingsjäl,(NU ser vi framåt vännen)

 


  Kram från Calma:=))


 
 
Malin

Malin

3 juni 2011 23:22

Hoppas du får ett bra jobbpass :) ... så sköt att allt är bra med din vän! Vilket fint moln med hjärtan,värmande :) Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

4 juni 2011 19:26

Hoppas helgjobbet går bra ! Jag jobbar bara imorgon söndag denna helgen. Känns bra då vi fick ett dödsbud i torsdags...kom lite hastigt på,gick så fort :( Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

5 juni 2011 10:55

Hoppas du får en fin helg även om du är på jobbet!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

5 juni 2011 10:59

Vad det måste kännas skönt att få ett positivt besked. Jag glädjer mig med dig.
Tack för allt det kärlesfulla och positiva du delar med dig på din blogg.
Jag känner värmen från dig!
Kramar!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

5 juni 2011 20:19

Hoppas att du haft en bra jobbhelg

http://bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Av Bim - 2 juni 2011 14:46

  är början på CarpeDiem,mitt motto     Lite pyssel i denna hörna blir det idag,   Sedan har det  bakats lite,men lovar ej så mycket denna gången,detta är ett annat tillfälle,,älskar annars att baka..   Skulle haft barnbarn här,men det bl...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards