~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

TILLBAKA!!!!

Av Bim - 2 juni 2012 15:39

  Man ska inte se bakåt

Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört.

Men bilden på min nacke är helt okej.

Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon större avancerad skala.


Nu är jag TILLBAKA, så vi får se hur det blir,om alla glömt mej,,men allvarligare brott finns väl än att jag ej bloggat på när ett år,*L*


Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska starta med,,så det komemr ett nytt inägg,promise


Världens största kram kommer här från er

Calma//  





   
 
Corina

Corina

2 juni 2012 17:37

Nice, välkommen tillbaka då :)

http://corina.bloggplatsen.se

 
calma-s

calma-s

2 juni 2012 19:12

Hej där Coria!
TAck,ska väl bli lite mer bloggare nu,elelr försöka iaf,,
Men jag skriver bara om jag har ngt att skriva om
Hoppas allt är ok med dej
Ha det bäst och kramen från Calma :=))

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 juni 2012 08:01

Jag har INTE glömt dig :) Tvärt om, är inne på din blogg en gång om dagen för att se om du uppdaterat och gissa om jag blev glad nu då jag såg ett nytt inlägg :)
Välkommen tillbaka och hoppas du stannar nu :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
irja

irja

7 juni 2012 14:07

Hej Bim
Välkommen tillbaka, trevliga vänner glömmer man inte bort så lätt, Ha det bäst kramiZar IA....

http://40-talisten. bloggplatsen . se

 
Carina....syster !

Carina....syster !

16 juni 2012 01:11

Välkommen !.....

http://URL

 
Margit

Margit

16 juni 2012 23:49

Ja bloggandet har nog "minskat" lite för många av oss..och särkilt nör vi Facebookar också.
Det går snabbare både att skriva och läsa andras...GILLA...men samtidigt så är dom inte riktigt jämförbara..
För egen del, så bloggar jag för att "spara" många av mina bilder..Framkallar inte så många o sätter i Album längre. Utan "bekvämare" att ha dom i Bloggen..mina anhöriga kan se.och jag själv kan gå in o titta..och bläddra och se bakåt...och se vad jag gjorde då o då...
Kram till dej vännen!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Maria

Maria

15 september 2013 10:47

Hej Bim! Skönt att de finns flera som inte har nån tid, lust och ork till att blogga i mellan åt. Så blir de för mig också ;)
Ha en bra söndag/Kram

http://maria65.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

6 februari 2015 18:49

Välkommen tillbaka till bloggandet. På "lagom" nivå är det berikande att skriva och berätta. Välkommen till min blogghörna alla som vill
/Lena

http://Www.mortuta.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Av Bim - 2 juni 2011 14:46

  är början på CarpeDiem,mitt motto     Lite pyssel i denna hörna blir det idag,   Sedan har det  bakats lite,men lovar ej så mycket denna gången,detta är ett annat tillfälle,,älskar annars att baka..   Skulle haft barnbarn här,men det bl...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards