~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Måndagmiddag på er!!!

Av Bim - 5 oktober 2009 12:37

  

Här är jag igen,

Haft en skaplig natt ur värksynpunkt o sånt är alltid välkommet.


Min älskade man är hemma idag o mår ej så bra,så det är inte kul alls,men

så blir det ibland.


Min bästa kompis ringde idag,Lisa heter hon,det piggade verkligen upp,hon är toppen,

vi träffade varandra för ca 11 år sen,o jag blev "kär" i henne direkt,vi har gjort

mng saker ihop,det är henne jag gör min årliga utrikesresa med,vi har alltid

så kul o funkar så bra ihop,,

en tillgång att ha en sån vän,,


Här en höstdag,ganska lik de övriga som varit på sistone,dock har solen försvunnit nu,

men jag ska linka ut på gården och insupa lite frisk luft iaf,alltid nyttigt o skönt,


Ikväll ska jag ju,som jag kanske nämnt,till jobbet,"min" kör ska sjunga där o jag

ska väl gala med,*L*,

älskar att sjunga,en ventil så skön,och rolig,,


Säger som en annan av bloggarna,jag kanske ej alltid kan kontakta o skriva i var o ens

blogg,men är så jätteglad för alla inlägg o annat,

det berikar en gammal kvinna,sak ni veta,


Nu ska jag försöka iordningställa en liten plats,på ngt sätt,där jag,bekvämt kan sitta

o pyssla,bl a med att göra smycken,är ju en pysslare,när jag

kan o har tid,

Men allt handlar ju fakt om planering,helt enkelt,oberoende på vad man jobbar med,

eller när man jobbar,

Har fakt,nämner ej var,,tagit tag i min motion,,

gjorde det innan op,med den insikten att jag ej på x antal veckor kan utföra densamma,

men bara detta att ha satt igång,

ska göra 2-3 pulspass,3 vardagsmotionspass(rask prom t ex) i veckan,,

återigen,planering,

bara att kolla,ex på söndagen,vilka dgr kan jag ta mej till pulspassmotionen,

när kan jag ta de andra motionspassen,

mitt mål är att få ned vikten o t om kanske slippa min bltrmedicin,,


Ja,ja,det var lite info omkring mej,


Önskar er alla en bra dag

Carpediem ni vet,

  

från Calma:=)

 
 
lillis

lillis

5 oktober 2009 14:04

Så skönt att din natt varit rätt så bra.Förstår att det är kul att sjunga i en kör och bara det att få komma ut och träffa folk är ju roligt
Ha en bra och skön dag

http://danslillis

 
Sussi

Sussi

7 oktober 2009 08:48

Vad har du opererat förresten! Jag har förstått att det är foten men vad var det som var galet?
SKönt ändå att vara hemma 8 veckor hihi

Hoppas du snart får mindre ont..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards