~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Måndags första timme!!!

Av Bim - 5 oktober 2009 00:35

   Hej mina bloggvänner och andra läsare!

Jaha,ja,då var denna veckan till ända,en ny har precis tagit sin början,

Förra veckan innebar operation,med vad där tillhör,jag är glad för att

nätterna nu är lugnare än den första efter op.

Också glad för de smärtstillande tabl som finns att tillgå.

 

Idag-ikväll, ska jag till mitt jobb, Christer skjutsar

mej,ja,han har återigen iklädit sig rollen som James,som alltid när

jag är "satt ur spel",sas.

Den kör jag är med i ska nämligen sjunga där,härligt,

samtidigt får jag träffa ngr av mina jobbarkompisar,det är alltid trevligt.

Tycker dom detsamma?,klart de gör,,*L*

Viktigt det där med det sociala när man är hemma,kontakten med jobbet.

 

Min Christer kom förresten hem med en bukett blommor igår,

e han gó eller e han gó,,,glad blev jag iaf.

 

Igår fick fick jag ett sånt där riktigt "saknar vår hund" reaktion,grät så det ville aldrig ta slut,

kommer såna "attacker",då o då,men det tillhör ju processen.

   här myser hon tillsammans

med vår älskade katt Sigge.

 

Nu ska jag tona ner,det mesta vad dator heter,

ta mina tabl o försöka sova,kl är nästan 01.00

 

Tack för idag vänner,

väl mött imorron igen,

 

    

   Calma:=)

  

 
 
lillis

lillis

5 oktober 2009 06:40

Godmorgon! Hoppas att du fått sovit och att du känner dig piggare.Det är som du säger det är viktigt med den sociala biten när man går hemma.Fint kort,förstår din saknad efter hunden
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

5 oktober 2009 12:12

Vad skönt att du är hemma igen och har god hjälp av Christer:)
Tabletter gör i alla fall att man får sova lite bättre och det behövs efter en operation, som tröttar mer än man kan föreställa sig.
Socialt umgänge är ett måste!
Krya-på-dig-fort-kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

7 oktober 2009 08:46

Men vilken snäll man du har!! Blommor piggar alltid upp :-)

Förstår att du saknar din hund. Processen är inte kul men ack så nödvändig! Gråta måste man göra ibland!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards