~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

GoTisdag!!

Av Bim - 12 maj 2009 10:03

Goförmiddag,

Först ska jag säja att jag var nog rätt trött igår,svarade på lillis eller ruts inlägg o det kom till mej själv,nåja,ingen större fara,*L*

kan det möjligen bero på att jag var så ego att jag ville se fler kommentarer hos mej,eller,hihi,,,


Ja,idag pysslas det här hemma men i lagom skön takt,har ingen tid att passa,

första tvätten ska hängas ut,

sen en kopp kaffe på trappen,läsa tidningen,läääääääääääänge,

framåt kvällen fiva x antal matlådor,men gillar ju att laga mat,så det är bara kul,


Önskar er alla en sköän o bra dag,precis som ni förtjänar,

 Carpediem,

Kram Calma:=)

 
 
lillis

lillis

12 maj 2009 12:22

Vad skönt för dig och vara ledig i dag och vara hemma och pyssla.Hoppas att vädret hos dig är bra så du kan vara ute lite
Ha nu en jättebra dag
Kramen

http://danslillis

 
Annika undrar

Annika undrar

12 maj 2009 15:55

Jobbar du på "gristransporten"??? :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

12 maj 2009 16:54

Hoppas din dag är bra och att vädret är skapligt. Här är det sol men det blåser som vanligt så det är inte så varmt.

http://violett.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

12 maj 2009 20:30

Hoppas din dag vart bra och att du bara har vart idag! Lite fix har du ju gjort men skönt att inte ha några måsten!

Mitt möte kan du läsa om i min blogg!

SUPERDUPERKRAMEN!!!!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

12 maj 2009 22:49

Detta kan låta som en konstig fråga....men har du ngn travbana i närheten??
Apropå gristransport faktiskt. :-)

http://acka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards