~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Bim - 4 maj 2009 23:08

Kram o godnatt,sov gott

Calma:=)

Av Bim - 4 maj 2009 22:18

hej,

kul att just du tittade in,

har jobbat idag,den första dagen på 12 v,hmm,det kändes i min opererade fort ska jag säja,rejält svullen ikväll,trots stödstrumpa,men det ger sig väl,

kul att vara igång igen,


matlådan bestod av stekr torskfilé,o potäter o dillsås,det gick att tvinga i sig,hihi


ska försöka komma i säng snart,

men hur ofta har man inte sagt det,*L*


tack alla som tittat in i min blogg idag o tack till er som kommenterat,


ha det bäst,

sov gott,

vi möts imorron,ngn gång på kvällen,

börjar 7.30,slutar 14.30,


kram från calma:=)

Av Bim - 4 maj 2009 07:14

 Gomorron bloggvänner!

Jaha ja,idag när man behövde sova för att ladda inför "tbx till jobbet",

kan man det då?,nix fillepix,hmm,ja,inte mkt att göra åt,

ska iaf ta med tidn o kaffe till sängen en stund,kanske det blir en

liten slummer iaf,

men kl ringer 8.30,så det blir ej så lång stund,


Ja,idag är det dags,känns som sagt lite konstigt,men jag är glad att jag har ett jobb o kan jobba,och snart är man inne i jogggängorna igen.

Om jag hinner innan så ska jag köpa tyg  till nya gardiner till landet,men det får vi se,finns ju fler dgr faktiskt,*L*


Nu önskar jag er en så bra måndag som det bara går.

Tittar ev in här innan jobb,kl 12.00,men annars blir det säkert ikväll,

slutar 20.00


Carpediem,

Kram Calma:=)

Ovido - Quiz & Flashcards