~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

GoTisdag

Av Bim - 23 juni 2009 12:26

på er alla!

Vilken skön dag,iaf här där jag bor,

njuter av att vara ledig,har gått jättebra att jobba i midsommar,

men man blir rätt så trött i "knoppen",

Gör lite "måsten" idag,men i min takt och tar långa pausar emellan o njuter

 Imorron är det jobbet igen,

Men snart sem igen,v 28,men då har jag 3 v iom att jag tog en vecka till Turkietresan.

Får mng kommentarer om min frisyr,förlåt min Sverigefrissa,

men fast jag klippte mej innan så var det iaf för långt när jag fick känna efter,

det blev en jättebra klippning av Turkietfrisören,men det blir lite dyrt att åka dit varje gång,men inte mej emot annars,*L*

Ha en fortsatt bra dag,allt utifrån era förutsättningar,

Kram Calma:=)


 
 
lillis

lillis

23 juni 2009 17:04

Här har vi oxå en fin och vacker dag.Så skönt att du har semester snart igen
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

23 juni 2009 19:36

Vad roligt att du tittade in hos mig, Calma! Du skriver så trevligt! Förstår att ditt jobb tar på krafterna, både fysiskt och psykiskt - kanske mest psykiskt. Att arbeta med människor kräver både ork, kunskap, tålamod och inte minst humor:) Skönt att du snart har semester igen.
Ha det bra!
Kram,

http://bloggagratis.se

 
Christel

Christel

23 juni 2009 21:11

Jamen det är väl ok att testa frisören i Turkiet, har själv aldrig gjort det, men vet många som fixar till sig då dom är där, och inte bara hår utan glasögon (halva priset mot hemma) likaså tänderna oxå halva priset.
Klart du är trött när du jobbat.
Kram
Christel

http://Tantans

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 juni 2009 21:30

Gillar när håret är kort med ruffs och du passar så bra i det. Jaaaa, blir nog dyra klipp om du skall åka till Turkiet varje gång. Ta med ett foto till din frissa så hon ser hur det skall vara, så fixar hon det så.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards