~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Bim - 24 januari 2011 22:59

   Calma säjer


  


Vi möts imorgon,dröm vackra drömmar


Kram

  

Av Bim - 24 januari 2011 11:55

   Men se hej på er!

Det är jag,(just joking)

Men det är jag som skriver iaf

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vad har denna måndag att bjuda på då?


Skulle blivit en tur till simhallen,men en bautavärk i hjärnkontoret

satte lite stopp för det,men man kan ju ändra sig


vill till körövning ikväll,så vi får väl se om vi kan kombinera dessa,

men troligen får simhallen klara sig utan mej,

(HUR nu det ska gå) *L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   Har spelat lite keyboard,men det ska vara "mallaljud" och det passar INTE idag,,

För ett tag sen hade jag ingen keyboard,nu har jag två,

tycker den jag fick av en kollega är bättre(sorry Christer som köpte en)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   Kanske gör jag lite smycken,,det märks...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   är ju mitt motto,så det gäller ju förstås idag oxå,

det vill jag ge er oxå förstås


Så nu fångar jag dagen,vi ses



Ha en skön och bra måndag

   Kram Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards