~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Måndag,ny vecka!!

Av Bim - 24 januari 2011 11:55

   Men se hej på er!

Det är jag,(just joking)

Men det är jag som skriver iaf

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vad har denna måndag att bjuda på då?


Skulle blivit en tur till simhallen,men en bautavärk i hjärnkontoret

satte lite stopp för det,men man kan ju ändra sig


vill till körövning ikväll,så vi får väl se om vi kan kombinera dessa,

men troligen får simhallen klara sig utan mej,

(HUR nu det ska gå) *L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   Har spelat lite keyboard,men det ska vara "mallaljud" och det passar INTE idag,,

För ett tag sen hade jag ingen keyboard,nu har jag två,

tycker den jag fick av en kollega är bättre(sorry Christer som köpte en)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   Kanske gör jag lite smycken,,det märks...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

   är ju mitt motto,så det gäller ju förstås idag oxå,

det vill jag ge er oxå förstås


Så nu fångar jag dagen,vi ses



Ha en skön och bra måndag

   Kram Calma:=)

 
 
Pisan

Pisan

24 januari 2011 14:24

Hej! Gör du också smycken? Hittar ingen bild på nåt av dina alster här inne. Hos mig hittar du inlägg med smyckebilder under kategori "smycken". Har dock inte gjort så mkt på senaste tiden.
Hoppas du har en fin måndag! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 januari 2011 15:46

Hoppas att huvudvärken gått över så att du kom till simhallen
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 januari 2011 16:45

usch med sådan huvudvärk, hoppas att det ger med sig så pass att du kan gå på körövningen, vi hade piano förut men det blev för jobbigt för mina fingrar att spela på, en keyboard är ju mycket lättare att trycka på, kanske jag också skulle skaffa en sådan
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

24 januari 2011 17:26

Vad trevligt att en ny hittat till min blogg, och länkar dessutom. Det ska jag straxt återgälda. Jo jag ser i din länklista många bekanta, visst är det roligt att vi kan hitta varandra så här! Själv vistas jag i Spanien över vintern så jag är ingen flitig besökare, bara så du vet. Vi slåss ju nästan om datorn här i husbilen, jag o gubben!
Ser ditt hus längre ner, drabbas av hemlängtan, vårt har med 2 skorsstenar å är vitt, liknar ditt.
Hoppas huvudvärken ger med sig så du kom iväg

http://farna.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

24 januari 2011 17:47

Inget vidare med huvudvärk!
det är inte lätt när man vill mycket och kroppen inte hänger med!
Kram på dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

24 januari 2011 18:21

Hej, hej! Vad kul att du hittade in hos mig!

Fin blogg du har med, kommer gärna tillbaka, e lite stressad ibland men försöker hinna läsa så mycket som möjligt!

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

24 januari 2011 19:49

Ärsch då.. Dumma huvudvärk! Hoppas den gick över till kvällen..

Så du gör smycken. Skulle vara kul att se lite av din smyckestillverkning. Eller i alla fall något färdigt..

Vad konstigt att du inte kunde komma in på min sida när du klickade på länken. Jag ser inget fel i adressen. Hoppas det fungerar idag..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

24 januari 2011 20:53

Huvudvärk är ingen hit om man säger så....hoppas den gick över.
Bildspel är alltid trevligt :)

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards