~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Bim - 17 januari 2011 21:42

     

Här kommer lite av min dag!


Det blev till att vara kvar länge i sängen,läste bok,njöt av mitt

morgonkaffe och startade dagen precis om jag hade tänkt,

med att bara vara!    

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Christer skulle till ortopedmottagningen,så det samtalet

han skulle rinag när han var klar,var jag spänd på.

Det överläkaren sa direkt var operation,såå skönt,då finns det ett

slut på hans h-vete till smärta han har,när han knappt kan gå ibland

Op blir förmodl slutet av mars,men han sa att han kan komma på en dags varsel om det blir ngn återbudstid,

Sen blir det ca 3 mån rehabilitering hemma,

Där släppte EN stor sten iaf,,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Efter frulle så blev det rejäla kläder på,som ej skulle släppa ignm så mkt av alld en blåst som var,

Gräsmattan var synlig,,såå härligt

Gick en långis som oxå resulterade i en fikapaus hos en kompis på halva vägen,det var kul

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Velande hit o dit om jag skulle gå på körövningen,som är så otroligt härlig o en hälsa för kropp o själ,

Ja,jag åkte iaf,själen fick verkligen sitt,men övriga kroppen,RYGGEN tyckte inte om det,,men man gör sina val i livet.*L*

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Imorgon blir det simhallen,bokade 1 veckas fri träning o simning,som gäller här nu,dock blir det "bara" simning för mej,,men härligt  iaf,,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu ska jag kolla runt bland er,ja en del har jag redan besökt,,


Tack för ni finns därute,

Önskar er en god sömn,

  


 Kram  Calma:=)


Av Bim - 17 januari 2011 08:58

   och Väkommen in till mej!


Så var det måndag igen,på rätt sida om mittstrecket i januari,härligt.

 

Vad händer i min värld då,idag?   

så får ni se...

Ja eftersom jag tagit semester denna vecka,så

ska jag verkligen åtnjuta densamma.

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag har jag bokat smsbiljett för gratis träning i alla former,i vår simhall,

Gäller hela denna vecka,det ska jag göra ggr fler.

Dock blir det simning det gäller,för ryggen tillåter ej så mkt annat,

men det är gott bara det.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag får vi även veta hur det blir med Christer och hans stora höftproblem,

hoppas på så snabb behandling som möjligt.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag ska jag även boka tid för besök hos Balans o Hälsa,gå på avslappnings

kurs,om det finns platser kvar,

Det blir ibl för mkt o för fullt i "hårddisken" man har,tömning behövs,

ska jag bli mkt bättre på att göra.

Behöver nog mng göra,fast man väntar för länge,tills det blir en rejäl

"crash",,det ska inte jag göra.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En blåsig promenad blir det,hoppas jag,om det ej är för halt...

 

Men förutom ovanstående,som är bra "skan-måsten" finns inget på min agenda,

Kören börjar ikväll,men trots den härliga ventil som DET är,så får vi se,

svårt att stå,eller sitta längre stunder.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sen,förstås MUSIK,köpt bra hörlursset,efter tips från äldsta

barnbarnet,så det blir skön plats med skön musik,

kan nog se ut så här,*L*   

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Nu önskar jag er en bra måndag,

KAn bli så,nu när jag är ledig,att jag skriver en gång till/dag,men det lovar

jag inte*L*

 

   (syns dåligt,men mitt motto ni vet,

Carpediem

 

Stor kram från Calma:=)

 

 

 

 




Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards