~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

GoMåndag vänner!

Av Bim - 17 januari 2011 08:58

   och Väkommen in till mej!


Så var det måndag igen,på rätt sida om mittstrecket i januari,härligt.

 

Vad händer i min värld då,idag?   

så får ni se...

Ja eftersom jag tagit semester denna vecka,så

ska jag verkligen åtnjuta densamma.

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag har jag bokat smsbiljett för gratis träning i alla former,i vår simhall,

Gäller hela denna vecka,det ska jag göra ggr fler.

Dock blir det simning det gäller,för ryggen tillåter ej så mkt annat,

men det är gott bara det.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag får vi även veta hur det blir med Christer och hans stora höftproblem,

hoppas på så snabb behandling som möjligt.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Idag ska jag även boka tid för besök hos Balans o Hälsa,gå på avslappnings

kurs,om det finns platser kvar,

Det blir ibl för mkt o för fullt i "hårddisken" man har,tömning behövs,

ska jag bli mkt bättre på att göra.

Behöver nog mng göra,fast man väntar för länge,tills det blir en rejäl

"crash",,det ska inte jag göra.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En blåsig promenad blir det,hoppas jag,om det ej är för halt...

 

Men förutom ovanstående,som är bra "skan-måsten" finns inget på min agenda,

Kören börjar ikväll,men trots den härliga ventil som DET är,så får vi se,

svårt att stå,eller sitta längre stunder.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sen,förstås MUSIK,köpt bra hörlursset,efter tips från äldsta

barnbarnet,så det blir skön plats med skön musik,

kan nog se ut så här,*L*   

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Nu önskar jag er en bra måndag,

KAn bli så,nu när jag är ledig,att jag skriver en gång till/dag,men det lovar

jag inte*L*

 

   (syns dåligt,men mitt motto ni vet,

Carpediem

 

Stor kram från Calma:=)

 

 

 

 




 
 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

17 januari 2011 10:36

Vad glad jag blev över att du är tillbaka här på bloggen! Jag hade helt gett upp hoppet, när du tog så lång paus - men ibland är det välbehövligt.
Jag önskar dig en bra dag och på återhöprande.
Varm kram!
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

17 januari 2011 15:55

Kul att höra från dej....du får ha en trevlig och mysig semestervecka.

Kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

17 januari 2011 16:13

En trevlig semestervecka önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

17 januari 2011 21:18

Men så skönt med semester.. Jag har bara jobbat ca 1 vecka än på mitt nya jobb men jag är redan redo för lite semester ;)

Kul att du skriver i bloggen igen. Du är förlåten ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

minstingen

18 januari 2011 00:15

va kul att du har en blogg mamma..har liksom inte tagitmig för att läsa den förns nu :)

o vad snygga vi är!! hehe puss o kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards