~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Bim - 14 maj 2011 06:24

   Så där ja,var ni ej riktigt vakna så

blev ni väl det nu,eller? *L*

Mm,ni som känner mej vet ju att jag är en busig tjej,och älskar när jag

får andra människor att dra på smilebanden,men sån är jag


Gomorron förresten!!


Denna  helg går i jobbets tecken för mej,men det går bra,

Knät mår rätt skapligt,men visst känns det efter ett pass,men

    tanten är gammal(!!),tja,rätt så,,och kroppsdelar får lite skavanker,här och där

Humöret håller sig dock intakt,född lite galen,men oxå positiv och med

ett rackarns anamma.


  Landet färdigt(var ju ett litet tag sen)

  Dessa godingar är nere

   Liten knöl tittar upp

  Dessa rader x fler blev det

Nu väntars till det första koket kan göras,mmmumsigt värre

(Don´t remember om jag visat detta förut,då skulle ni

ha blundat isf *L*




Tack för kommentarer,och kul ni som testade recepten


Nu dags att göra sig representabel,så ej vårdtagarna blir helt

skrämda av min närvaro


Önskar er en toppenlördag av stora mått

Glöm inte  Carpediem,


  Stor varm kram från Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards