~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Bim - 14 mars 2011 18:03

   Hej vänner,några rader från

Calma kommer här,,

**************************************

   Lyssnar just nu på favvolåtar på Spotify,avkopplande,

**************************************

Jobbat helg,eller bara sönd o månd eftersom begravn var fre-lörd

Ja,så ofattbart allting,men nu får man minnas och det gör jag kan jag säga,,

   Med denna bukket(som är min brudbukett) vill jag bara säja tack för alla fina o tröstande inlägg hos mej,i sorgen,om ni visste vad det värmer ett fruset o ledset hjärta,,TACK,,,,,

***************************************

Varit och lämnat in den stationära datorn,ja,får se vad det kostar,,

Hann ej säk-kopiera allt,varit så mkt på sistone,men det är inget att göra åt,,vi får se hur det blir,vad det kostar,,

Samtidigt åkte Christer med så han får se något annat än huset och dess omedelbara omgivning *L*

***************************************

   MMMMM,detta är så gott,vet ni vad det är?

Korvbrödsbakelse är det,,

Fanns en tjej som jobabde i köksserveringen där våra jobblokaler är,

JAg sa varje dag,,"och så var det en bakelse oxå",vilket ej fanns

En dag hade hon gjort denna'Man delar ett korvbröd,vaniljkräm inuti,,

Sen ovanpå lite glasyr-florsocker,SÅÅÅÅÅÅÅ GOTTTTTT det är,

men ack så faarligt,hihihi,,men då åt jag,

Tyvärr har vi tappat kontakten sen hon flyttade,ja,jag har försökt från mitt håll,men envägskommunikation är ju ej så roligt,,

Synd e d iaf,,vi hade sååå kul

**************************************

   Sassa vår älskade,,bara kände att jag ville lägga in en bild igen på henne,,kan toklängta efter henne så där xtra mkt ibland,

saknas oss gör hon ju alltid,dena underbara hund,,

**************************************

Nu ska jag vila faktiskt,,har rätt ont i mitt knä,

  

Ej så svullet som här,men ack så ont,,men just nu kan ej två vara hemma,eller,hur jag nu menar,men hoppas verkligen det ger med sig,,

***************************************

Tack för du läst hit,

som belöning kan jag bjuda  på en    uppiggande

dans,,inte det?,okej sorry,,*L*

****************************************

Stor kram från

   Calma då,kanske är bättre,*L*

   Var rädda om er,,

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards