~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Bim - 26 februari 2010 05:24

   Besökare,bloggvänner...

Ett ljus brinner här,för svärmor och svärfar,

ett fint foto på dom står intill,

en stund av närhet och saknad...


Min älskade svärfar somnade in inatt,med min hand i sin,,

allt gick lugnt tillväga,inte som man befarade,,


En befrielse att se hans lugna ansikte,fridfullt,skönt,

efter allt lidande han haft,


En befrielse,men en så stor sorg och saknad,men det är ju en

annan process,men han saknas mej/oss

Tackar Gud att jag fått förmånen att lära känna honom o svärmor,

som gick bort 2003


Även ett tack till min älskade man,för allt han gjort för sin far(och mor),

Vi är ett team,och vi stöttar varandra i allt vad livet bjuder oss på,av gott och ont,

tack Christer,för du finns för mej,,

Älskar dej så mycket,,


Nu ska jag försöka sova lite,

för det kommer nu praktiska saker ganska direkt,i det hela,,

Sov gott älskade svärfar,nu är du hos svärmor,och jag kan riktigt

höra er mysiga "tugg" igen,,


Kram till er alla,  Calma


  



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards