~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Bim - 31 juli 2009 23:30

alla

ett livstecken från mej,ifall ni trodde jag gjort slut med blogvärlden,

så e inte fallet,


det har varit o är rätt mkt omkring mej o oss nu,så

jag har bara ej tyat med,sas,

men har absolut inte glömt er,*L*

skulle lagt in kort,men d e forf en sak för er att vänta på haha,men d kommer,


dotter ska gifta sig,gubbe ska fylla 60 o så pyssel m svärfar,

så d e jämn skägg,


började jobba idag,efter sem,

det blev ingen direkt mjukstart sas,så vi får se hur helgen blir,

men d löser sig säkert,

vi har bra vikarier,men d behöver ju vara o är lediga ngr st oxå,


jobbar t om måndag,så d e klart vad jag ska pyssla med de närmaste dgrna,

varit skönt m sem,men när man väl börjat dla ordentligt o varvat ner,då e d dags att börja,men så e d ju alltid,


nu ska jag inte lova att d blir så mkt skrivande i min eller andras bloggar,

beror alldeles på,

men nu ser ni iaf att jag är med i matchen,haha


ha d nu så bra ni kan,

tck för att ni finns,sov gott


kram Calma,,,

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards