~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Bim - 27 april 2009 22:47

 John Blund,,

är på väg,men mest till min man,hihi,men eftersom vi har datorn i

sovrummet så ska jag släcka ner här,det snattra o låter när man rör sig

i bloggar m m, *L*

 har ej installerat ngn blogg eller så i min laptop,men man vet aldrig,


har plockat in all tvätt,efter 5 maskiner,förutom det som ska strykas,men det väntar så snällt på mej tills imorgon,säkert,


sov så gott alla,

tänk en positiv tanke,det sista ni gör innan sömnen tar över,då vaknar

man oftas med en sån oxå,


kram,o väl mött igen,

Calma,, :=)


Av Bim - 27 april 2009 22:19

 Hej alla bloggvänner,

Ja,det var ett tag sen,

som jag skrev så har jag varit i Skåne,i 5 dgr,

sen har det varit full fart sen jag kom hem igårkväll,mkt som ska tas

om hand,tvätt o annat,,


Varit underbara dgr o jag har gått o varit vid havet mkt,det kom till

en dikt när jag satt där,lyssnade till havets musik och bara "var",

hälsa för kropp o själ,

sen blev man ju bortskämd med en massa god mat,så nu är det slut på

gottandet på ett tag,, *L*


Ikväll var det kören,oxå hälsa för kropp o själ,härliga vårsånger,både kända

o okända står på reportoaren,men alla lika härliga att sjunga,

vi har en härlig "körfröken" (som förresten hittade in till min blogg välkommen Eva),som får oss att släppa loss,,


Imorgon ska det bli att påta i rabatter,fick med en hel del växter hem,så

de ska ner i jorden,

Nu ska jag gå in o kolla vilka som ev har kollat in i min blogg,

Hoppas på snart återseende,


kram Calma


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards