~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!


Ville så innerligt önska er alla en

Glad och Trevlig Midsommar

alltifrån var och ens förutsättningar.

jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag,

men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå

så otroligt mycket.


  En lite äldre bild,,men blir så glad av den...

(nya bilder får vänta,,mobilen knas,får ej in i datorn,men den 5 augusti,DÅ blir det en ny,när abbonemanget upphör)


Men bilden symboliserar ljus och liv,

Det har varit lite tufft här,har iofs facebookat,men ej bloggat,men ni vet hur jag är ibland,hoppas ni "älskar mej ändå" *L*


Varit rätt sjuk i magen sas,,gick med det gansk länge,

trodde det var min vanliga spökiga tarm som fick xtrafart,men det var det inte.

Ca 15 besök per dag på ett visst ställe var mer en regel än undantag.

När jag var helt tokslut,DÅ sökte jag,hade då fått ont överallt coh det kom ur alla

öpppningar som finns nästan.

Fick vätskedropp på sjukhuset,sen 2 sorters medicin,som jag haft förut,

det togs en massa prover,

Svaret blev sedan en bakterie jag hade fått och fått den rejält sas.

Nu efter  1½veckas medicinering är jag rätt okej,mycket bättre iaf.

Smittar ej,så jobbar ju igen,


Ja,det är mycket som sker i våra kroppar och vår värld

en del kan man styra över,en del inte alls

är väl som det ska vara,skulle jag tro.


Min tvillingsjäl,som jag berättat om,opererades häromdagen,

allt gick bra,men hon mår förstås dåligt efteråt,allt ska ju "igång" igen,

inte alltid det lättaste,vet efter egen erfarenhet.


Snart ska jag träffa den syster som jag ej haft så mycket kontakt med på många år,(men det har vi nu)

det ska bli så underbart,längtar så,

vi ska även besöka en syster till min biologiska mamma,oxå något som

jag ser fram emot väldigt mycket


Jag ville bara önska er en så go helg som ni bara KAN få det,

misströsta inte,jag återkommer,om ni vill *L*


  (Carpediem står det)


Stor varm kram från

  Calma:=))



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards