~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår

Svenska Nationaldag

(försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*)

Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..


  som  vår älskade Sassa här(ooo,vad hon fattas mej/oss)

ska jag njuta av denna dagen,dess lugn och ro(tills det komemr några underbara

barnbarn hit*L*)

Christer är där nu,hoppas han får med sig dom hem


Annars är jag ledig idag,en av våra underbara vikarier kunde ta mitt korta,

men dock arbetspass,så jag fick 2 dgrs ledighet efter helg..


  skiner av och till,

  det blir lite tid  i trädgården,(love it)

  båda dessa saker,ska faktiskt göras,(gammalt foto)

sockerkaka måste finnas när kidsen kommer och lingonsylten är slut,

så liite bak och kok blir det,bara kul...


  ska det bli i koppen nu,,det får räcka med en mugg kaffe,har iaf vaknat,,tror magge,den lilla góa vill ha lite the istället nu

Goda gröten finns snart på min tallrik,ska avnjutas ute förstås


Ny provning av två sommarklänningar jag köpt,hmm,den ena är liiite trång över ett visst ställe,men den större blev bättre den hmm

Ska lägga in foto får ni se dom..


Jag önskar er allt gott som det bara går denna dag,vad ni än gör

var ni än befinner er


  Carpediem kära vänner!!


  Varm hjärtlig kram från er Calma:=))



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards