~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker,

pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen


Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke,

hitatde den på en secondhandbutik,


Och NU är jag precis så där glad som jag blir av att se på den tavlan

för jag skrev om en nära vän,som jag väntade besked ifrån,

ett mycket viktigt besked,som HON skulle få.


Nu kan jag släppa oron och spänningen,

fanns inga andra tecken på att sjukdomen hade spridit sig.

Har knappt kunnat äta idag,men NU ska det bli.

Firar med ett glas gott vin oxå.


Arja Sauma sjunger "Jag vill tacka livet" osv

Jag tackar för att livet får fortsätta för min vän.


   Kramar från Calma  


Av Bim - 2 juni 2011 14:46

  är början på CarpeDiem,mitt motto


  Lite pyssel i denna hörna blir det idag,

  Sedan har det  bakats lite,men lovar ej så mycket denna gången,detta är ett annat tillfälle,,älskar annars att baka..


Skulle haft barnbarn här,men det blev inget med det,hoppas på nästa vecka,


Sitter och kollar på bokning av höstens resa,,kanske blir Turkiet iaf,de andra resmålen blev väldigt dyra,och det får ej kosta HUR mycket som helst


Igår var vi på en Nostalgikväll,med motorcyklar,gamla bilar etc,,

  Denna är ej ifrån igår precis L*

  Denna lyktan köpte jag på ett inredningsparty,

tycker såååå mycket om den,

Den är handgjord,som små stjärnor i glaset,finns ovanför ett

vitt bord,


Lite före-efterbild:

  Före klippningen igår

  och så efter,,blev jättenöjd,tack Åsa,,


  Denna bilden är från en SKÖN dag för ett tag sen,idag är det nästan täckjacka som gäller   


Jag fick i 60årspresent fötlängning av fransar av en av mina tjejer,

det verkställdes förra helgen,

här är resultatet

  ni får väl zooma in *L*


Nu ska jag äta något,mannen fortfarande borta,


Väntar på besked från en mycket god vän,så jag har lite svårt att

koncentrera mej,men inga nyheter är goda nyheter.sägs det


Vi möts igen

Glöm ej Carpediem every moments


  Varm kram från Calma:=)




Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards