~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Lördagkväll!

Av Bim - 21 maj 2011 22:08

  "SÄG Hej till publiken" *L*

Jag säger Välkommen in till mig denna lördagskväll.

Tänkte bara skriva några rader till er alla.samt besöka mina bloggvänner,

det var tänkt igårkväll,men jag bidde för trött *L*

****************************

Idag har det varit en städ/trädgårdsdag,man är bara så nöjd efteråt


Dagen/morronen började med att Christer serverade mej   ja

både kaffe och tidning vid sängen,ja,det är faktiskt rätt ofta det blir den servicen*L*

Jag gillar detta med att morna lugnt och stilla ibland

***************************

  Dessa redskap användes flitigt idag,

Bön,Squashplantor,Tomatplantor sattes ut i landet,,åhh vad jag älskar att

få påta och greja,se hur det växer och så detta att ta hand om det,

göra något av det man sått,det är livskvalité

 men innan vi gick ut i trädgården så städades huset oxå,så vi var rätt

trötta men nöjda ikväll


Till kvällen blev det en god köttgryta och lite gott vin till,mums

****************************

  Har ej sett "myrornas krig" på TV,men väl Kvällen är din,

Vilket programtänk vilka vardagshjältar det finns,och som aldrig får det erkännande de är värda,

Nu fick några det ikväll,mer än väl värda detta,

några fick uppleva sin dröm,,härligt att se,tårarna trillade faktiskt.

Jag är själv sån,blir så otroligt glad när jag kan få andra glada,beredd att göra vad som helst,kan jag få någon att skratta och glömma annat för ett tag,så ger det mej en sån otrolig glädje,det bara bubblar i mej,

Är ju lite småtokig,som många vet*L*

****************************

  Imorron ska vi åka till landet,

Klippa gräs och fixa och trixa lite*L*,en till livskvalité

****************************

  Calma(det ÄR jag på bilden) säjer gonatt,

Ska kolla in hos er andra nu

  Den bilden är bättre avslut,så ni eh får mardrömmar

ha det bäst,så möts vi snart igen.

Varm kram till er:=))


 
 
Corina

Corina

22 maj 2011 05:42

*ler* Nog får du många att dra på smilbanden alltid ! Duktiga du å gubben varit. Jag är ingen trädgårdsmänniska men kan så mycket annat istället :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 maj 2011 07:42

Inge besök har min blogg fått av dig,eller iaf ingen kommentar ännu :) .. Hoppas ni får en fin dag på landet! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

22 maj 2011 08:53

Absolut blir man själv glad av att glädja andra, men ibland måste man få lite tillbaka annars blir man tömd tillslut. Så här får du av mig.... Din blogg är både allvarlig och humoristisk. Du bjuder verkligen på dig själv på ett fint vis.
Hoppas eran dag på landet blir skön under blå himmel och strålande sol

http://farna.bloggplatsen.sen.sea.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 maj 2011 10:56

Oj, det var ingen dålig service det. Det verkar vara en snäll och omtänksam man du har. Vart hittar man såna?? ;)

Det blir en jobbaträdgårddag för mig idag. Lite jobb invändigt med. Ibland önskar man att man kunde dela upp jobbet lite. Blir lite hektiskt ena dagen annars..

Sv. Doris var hemma med Husse så jag åt upp HELA glassen själv ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

22 maj 2011 18:24

visst är deet rogivande att påta i trädgården
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Helen

Helen

22 maj 2011 20:15

Frukost på sängen är hur mysigt som helst!
Kram

http://hembretsen.blogg.se

 
Mita

Mita

22 maj 2011 22:05

Vilket myspys med frukost på sängen,*ler*...jisses vad ni jobbat på, nåja,vi höll på förra helgen och fixade och donade. En skön känsla efteråt det blir det.
Kram vännen!

http://mithasplace.wordpress.com

 
kristina

kristina

23 maj 2011 13:08

Har du redan satt ut dina plantor? Jag får ta tag i det jag med, jag såg att plantorna hade växt jättemycket.
Ha det gott och kram på dig min vän!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

24 maj 2011 22:45

Ja det är tidigt detta år...man sätter ut och planterar sina blomor och plantor....
Gott med "frukost på sängen"...vi spillde en mugg kaffe på madrasen..och sedan upphörde fikat/frukosten i sängen...
Kram till dej vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards