~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Bim - 20 maj 2011 06:10

   Välkommen till mej!

 

Först vill jag skicka en STOR,VARM KRAM till min góa vän,

skönt att höra din röst igår,igen,du vet ju att

JAG FINNS HÄR när Du behöver

    min vän!!

**********************************************

 

Fredag,och för mig innebär det jobb till 14.00,sen har

jag ledig helg,såååååå skönt

Det är verkligen skönt med den känslan,längtan efter

ledig helg.

**************************************

  Mitt deltagande i kören blev ej mycket denna terminen,

Rygg och knä ej medgivit till detta,haft så svårt att stå,sitta och sjunga

har ej varit något bra alternativ,har testat förr faktiskt,fungerar ej alls bra

Nu har vi 2 ggr kvar,så det får bli uppladdning tills i höst igen,så till

min "körfröken" Eva,säjer jag,,var inte lessen,jag är snart med igen *L*

Saknat dej/er,Kram

***************************************

Nu ska jag göra mej vacker,(vackrare)

  Så här kan det se ut innan*L*

   Så här efteråt*L*

Tur man är gift,har iaf några som gillar mej*L*

****************************************

Tack för era kommentarer hos mej,ska ikväll gå in och hälsa på er alla,

 

  Carpediem,Kram från Calma:=))

 

 

 

 

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards