~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Bim - 18 maj 2011 22:04

  En ros till er alla,jag är så glad för ikväll,kom

jag in på min blogg,fattar ingenting,men vad betyder det nu,jag är här

*****************************


Dagen har gått i planeringsdags tecken,mycket givande att dels komma ifrån

arbetsplatsen,träffas ALLA jobarkompisar samtidigt,det sker ju

ej så ofta.

Blir det dessutom ett givande innehåll,så är det ännu bättre.

***************************

Idag var jag och hämtade en fin sak som jag beställt,ska ta kort och lägga in,

en så vacker glaslykta,som självklart finns uppsatt redan,

***************************

    är ju som ni vet,som känner mej,mitt motto

sen mycket lång tid tillbaka

Idag fick jag ännu ett bevis för(tyvärr)hur viktigt det är att anamma

det uttrycket


En mycket god,fin människa,som betyder otroligt mycket för mej,

vet jag har fått ett mycket tråkigt besked,

Det gör mig så oerhört ledsen och får mej att än mer tänka på just

 Carpediem

Man kan bara visa på olika sätt att man finns och

hoppas på allt gott,som det bara går.


  Detta ljuset är för den personen

Vet att bloggen läses av personen

JAG FINNS HÄR.


Detta får bli mitt lilla inlägg idag,känner ej för mer just nu


Men jag är glad för att jag kom in här iaf,till slut,


  Varm Kram från Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards