~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Hej alla trevliga bloggare,besökare!

Av Bim - 7 maj 2011 09:40

  Hej,välkommen till mej,

Ja,som några kanske märkt så har jag ej skrivit på länge,men

jag är precis så "dålig" ibland,något annat tar överhanden,

men jag är här NU,det är väl härligt,eller hur*L*

***************************************

Ja,vi var ju i Skåne,hos älskade mamma Elsa,det var såååå härligt

att få rå om henne,vi grät,vi skrattade precis som sig bör i den situation som är

Hon var iaf nöjd med den lilla hjälpinsats vi kunde göra på den tid vi var den,

  Här var vi uppe på Kullaberg,härlig utsikt,

  Den just nu så underbart vackra bokskogen,man blir lyrisk,,

  Promead i gamla Viken,såå fina hus och gränder som finns där

  Mammas fina julros(tror jag den heter),säj den växt hon inte klarar av,hon är magisk med sina "gröna fingrar"

  Fint blommande körsbärsträd hos henne


Ja,man blir så tillfreds i Skånemiljön(oxå) *L*

**************************

  Detta otroligt fina CarpeDiemglas hittade jag i sthlm vid tillfälle,

zoomar man,så ser man den vackra talande skriften på glaset,

Brinner ofta på kvällarna i mitt rum

**************************

Nu ropar Christer att frukosten är färdig

Det blir landettur efter detta


jag kämpar på med min knägymnastik,allt efter sjukgymnastens anvisningar,,bättre är det,men mkt långt kvar


Kram på er alla,jag ska verkligen försöka titta in hos r andra.men det får bli

vid hemkomst från landet


Ha en skön lördag,så gott det går för er,

   Vark kram från Calma :=)



 
 
Ruth

Ruth

7 maj 2011 10:09

Välkommen tillbaka, det är så tomt här inne när du låser till dörren så länge. Många fina foton, älskar ditt ljusglas. Skönt att få hjälpa mamma med lite pyssel och nog uppskattade hon mycket erat sällskap.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 maj 2011 12:31

Välkommen tillbaka
Fina bilder du visar för oss. Vad skönt för din mamma att få lite hjälp
Ha en skön dag på landet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

7 maj 2011 16:55

Härligt med bilder ! Glasljuset, oj så vackert ! Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Helen

Helen

7 maj 2011 22:52

Hej Bim
Jodå det är en julros. Dom är så fina. Har en sån i min rabatt med. Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram!

http://hembretsen.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

7 maj 2011 23:10

så du har varit ute på landetur idag, julrosor är ju så vackra, det finns så mänga olika sorters också
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Viktkamp

Viktkamp

8 maj 2011 10:08

Lycka till med knägymnastiken =)

http://viktkamp.webblogg.se

 
Monica

Monica

8 maj 2011 10:36

Välkommen tillbaka i bloggvärlden!Vilka fina foton du visar,Skåne är underbart och vi har varit vid Kullaberg.

Ha det så bra!

kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

8 maj 2011 19:46

Vad trevligt att du varit i Skåne! Du har du också fått njuta av lite härligt väder antar jag.

Kram

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

8 maj 2011 23:21

Hej Bim!Så fint o höra att du och din mamma hade det trevligt och fick rå om varandra! Fina bilder du bjuder på,carpe Diem-glaset är kanon fint,det är ett fint motto att leva efter! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

9 maj 2011 11:20

Vilket fint glas! Jag älskar Skåne, vi semestrar alltid i Skåne. I år blir det en liten stuga inte långt från Simrishamn. Skall bli härligt. Ha en fin måndag! KRAMAR! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards