~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Bim - 14 april 2011 23:04

  som tittar in till mig,

Välkommen,varmt välkommn!!


  Lika fin och berikande som dessa vackra tulpaner är

Lika fin var kvällen i Starka Systrars sällskap

Vi fick lära oss självförsvar,som tyvärr behövs så väl idag.

Ingen går säker,,kändes lite så där när jag gick till parkeringsplatsen sen

Kunde ej vara med på alla övningar då knät ej alls vill det jag vill idag,grrrr


Sen höll JAG i halva kvällen,berättade lite om hur en Kvinnojour fungerar,bl a


Kvällen var så lyckad,ser redan fram emot nästa gång..


Jobbat och hade tänkt jobba imorron oxå,DÅ upplyser en av mina jobbkompisar att jag är ledig imorgon,precis glömt att jag har min 3ledighet denna vecka, den enda jag har på 6 veckors schemat.

Ska sova ut,är faktiskt riktigt trött,,


Jag hälsar på er imorron,ska knyta mej strax,,

Behöver bara "landa lite" först


  Var så goda,en bukett till,njut av den


  Calma säjer godnatt,tänk en postiv tanke det sista du gör

Kramen så stor och varm,,,,

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards