~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Bim - 13 april 2011 09:12

  Börjar med ett fång hjärtan,


De är till er alla,speciellt ni som tittar in,kanske kommenterar,

det är så roligt

Fått fler som frågar hur man gör,

(tänk att jag kan lära ut något),seså Calma,Du borde ha högre

tankar om dej själv*L*


Jo,man skriver bara sitt namn i avsedd ruta,kan ej missas tror jag

Sen får man ange några bokstäver i en annan ruta,står vilka

bokstäver man ska skriva,de är ett sorts lösen till mej.När man skrivit dessa så kan man kommentera,i avsedd ruta.

Sen bara klicka på skicka eller om det står ngt annat,men tydligt är det iaf


Har ngn av mina vänner här andra tips så dela med er gärna

Tack,Välkommen med kommentarer.

****************************

  Här är "mitt" älskade hav,vid Vikens strand,

Snart åker vi dit,hälsar på älskade mamma och ska hämta styrka o kraft till att ge henne,då hon ej orkar eller kan promenera vid detta så fina element

Vi åker dit den 28 april och stannar tills på söndagen,men blir väldigt

konstigt att sova där nu när pappa ej finns,,en det blir ytterligare en process i saknaden och sorgen efter honom

***************************


Idag är det som sagt regningt hos mig,men jag tycker jag har

en   inombords,så det får väl kompensera det hela *L

***************************

Vill berätta en sak som gjorde mej så väldigt glad,kanske därför solen är rätt

stark inom mig:

Häromdagen,vid besök i en affär,där jag handlar kläder,

(skickar annars efter)

Där jobbar en helt underbar tjej,såååå servicemandig och gó på alla sätt,

Bytte ställe då hon flyttade på sig,inom samma kedja


Nåväl,jag kom in där,,fick telesamtal från en av mina underbara döttrar,

så det tog en liten stund innan hon kom fram till mej,men då sa hon:

"Jag blir så glad när du kommer in,för du sprider sådan positiv energi

omkring dig,,en del suger så mkt energi,du bara ger

ville bara säja det till dig"

 Det värmde så otroligt det hon sa,jag har oxå sagt till henen flera gånger att jag tycker hon är en toppentjej och att hon passar så bra för detta jobb hon har


Tycker det är så viktigt att man talar om när saker är bra och inte bara

klagar på det som är dåligt,


Vi,på jobbet är ju så enormt beroende av våra bra timvikarier,

Jag säjer ofta tack till dom,för de finns och berömmer dem för det de gör

För utan dom så skulle ej verksamheten fungera,så är det ju faktiskt

Vi,ordinaie blir sjuka,behöver semester eller kompledigt,ska på utbildningar etc,etc

hur skulle det då ej fungera om de inte fanns


Det är alltid lika roligt att få "lära upp någon",få berätta om det jobb

man har,som är så roligt,men samtidigt så svårt ibland

Men jag är stolt över mitt yrke och det delar jag gärna med mig av,

***************************

Efter detta "lilla" inlägg så ska jag fixa lite matlåda och annat


Börjar jobba kl 12.00,vi ska ha aktivitetskväll,med påskpyssel och

påskmacka,*L*


  Calma önskar er allt gott denna dag,i regn som sol

  ,Varma kramar


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards