~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Bim - 10 april 2011 21:01

  mina vänner,besökare!!!

Varmt välkomna!!

Vart jag hållit hus?

Vi har varit i Sthlm i helgen,vi bestämde att överrraska något av våra barn,

vilka var nu hemma!

Den som det blev,denna gången,var Linda i Sthlm,vi visste att hon var ensam

denna helg och vi hade ej så långt hem ifall hon hade fått ändrade planer

eller så.


Bilen laddades och vi körde dit,hon blev så glad

Det blev grillning,med goda tillbehör av alla de slag,och självklart

fixade vi allt.


Väl hemma idag,söndag så var det bara att ladda om,för att

  åka till våra kompisar,där tjejen här på

bilden hade födelsedag,ja egtl imorron,men firade idag.

God mat o tårta o mumselimums även idag,

så imorron får det vara slut på festandet*L*


  Denna ängel,som har fullt med grisar på sig,fick jag av en underbar tjej,Eva heter hon,,, på min 60årsdag,

Hon vet att jag samlar på grisar och har tidigare fått en liknande figur av henne

Sen fick vi ett jättefint fat av henne när vi gifte oss


  Så här glad kan man vara när man ska

åka och jobba,*L*


Ska lägga in imorron en bild på en fin Carpediemsak jag köpte i helgen,,,


  Denna ros får ni av mej,istället för en tittin

hos er,ikväll,hoppas den kan trösta något iaf,, *L*


Nu ska jag ladda för två tidiga starter på jobbet, a´la 6.45


Ha det som allra bäst,

  Kramen från Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards