~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Bim - 7 april 2011 19:45

   Hej,Välkommen ta en sked,bra till det mesta  *L*

Ingen fara,jag ahr inte fått totalspelet,allt är helt normalt

tror jag,*L*

Jag älskar dessa skedar,som kommer från Tupperware,

har köpt en gång,den har det gåttm åt,barnbarnen älskar dessa,

så förrådet tog nästan slut.

När jag fyllde så fick jag bl a "skojsaker"detta halsbanf av mina

favvoskedar

****************************

Ett stormigt ställe jag bor på idag,men det torkar upp

snabbt oxå,skönt

****************************

  Dessa 60åriga spiror var på besök hos

ortopeden igår,efterlängtat,,(bilden från när jag hade så mkt vätska)

Han sa att någon meniskskada var det inte,trodde jag faktiskt.

En rejäl artros,och vid koll på gammal rtg o ny,då såg man hur

avståndet krympt,hur benbitarna närmat sig varandra


Just nu har jag ett gansk rejält långvarig skov,och det är nog ej

slut än,men det kommer ju bättre tider oxå,men skoven finns ju alltid,

det som är nedslitet är ju nedslitet.

Fick åter inflammationshämmande tabl,men nu ska de ätas i en månad.

Sen ett skydd för knät,ortos,och förmodl får jag så småningom

tappas påvätska igen,stödstrumpor,spec när jag går,står mycket

En remiss till en sjukgmn som är spec på knän,och har mkt gott

rykte kring sig.

Ja,det var vad som sades,så nu kämpar vi på,,inget annat

**************************

Pratat med älskade mamma Elsa,så vi åker dit så småningom,hon har det så

tufft,längtade tills vi kommer ner,, jag längtar oxå

**************************


  Sorry för felvänd bild,

men detta är namnet på min dotters trafikskola,hon heter Anna,

tycker namnet är såå fyndigt,,heter  "en annan trafik-skola,ett säkert kort",fyndigt,hennes älskade som kom på det,tror jag.

Hon ahde nyligen nyinvigning i nya lokaler,så fräscht o fint,

   Denna lilla blomstersak förärades hon med,,OCH

  denna oxå,(3litervinet),jaja,inget hon ska bjuda

eleverna på, hihi

  En av de 6 bilar som nu är i rullning där,,

******************************


Blir ej så mkt mer skrivet idag,tröööötttt,

men nya tag imorron,ledig sen i helgen,skönt

  Calma säjer kram och hej då



Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards