~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Söndag hos Calma

Av Bim - 27 mars 2011 08:27

  allihopa,kul,just DU tittar in,,,,



Först av allt vill jag berätta en sak,en mycket betydelsefull sak för mig,

Jag har efter många år,mycket många,äntligen kontakt med min andra syster igen,

Det är så underbart,så ni kan ej ana.

  Carina,har saknat dig så mycket i mitt liv,


ps.Carina,vet att du läser min blogg,vill du maila mig,så jag får mailadressen igen,borta på båda datorerna,PLUS kortet på dej,vill jag gärna ha igen ds.




Söndag hos Calma ja,hmmm,

Vet ni,den ska bli alldeles lugn(hoppas jag ej får ångra jag skrev det *L*)

Bara njuta av att jag är ledig,,

Sovit ca 9 tim inatt,så d behövde jag väl


Igår var jag lite igång,men tog bara det som var lätta fönster,

de andra får vi ta ngn annan gång

  detta var mitt sovrumsfönster innan

  och nu,(sorry för mörk bild,togs lite senare,dål fotograf )*L* samt att jag strukit dem efter foto togs hehe

  Gillar dom iaf,,och det var ju kul att den

passade någonstans iaf,,

  Korgen där jag har mina balkongskor o tofflor

fick sig en liten tutch,,gammal spets jag hittade i gömmorna,

  ja förresten i detta gamla skåp,som jag fått

av en go kompis,där inne finns lite smått o gott *L*


     Dessa fick jag av mannen,

tyckte jag varit duktig,då blir man glad  


  Köpte detta i mitt tycke så underbara kakfat,

just nu får det fungera som depå för stenar,som jag älskar,

högst upp ligger 2   n


  Var bara tvungen att ta in några,,så ljuvligt


Somsagt,idag blir det vila,verkligen,

Ska ladda för jobb imorgon,


Önskar er så en fin söndag,på det sätt som ni kan åtnjuta den,

  mina vänner

  Kram från Calma:=)





 
 
lillis

lillis

27 mars 2011 16:15

Vad kul att ni funnit varandra igen. Många fina kort att titta på
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
irja

irja

27 mars 2011 18:31

Hej Vännen ,,,
vilken lycka, att få kontakt med sina nära och kära, går ej att beskrivas i ORD, det är mycket större än så.... gemenskapen får väl spira ikapp med våren, och hitta tillbaka till varandra efter de ni gick vilse i livet...
SÅååå fint och mysikt du har gjort i ditt rum, och gardinerna passar perfekt....
Ha en skön söndagsafton vännen....
KRAM IA,,,,,

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

27 mars 2011 18:38

Vad härligt att hitta tillbaks till varandra igen,måste vara guld värt.
Fint du har gjort i fönstret,önskar jag hade orken till detsamma. Men det kommer väl.
Sånt där gammaldags kakfat gillar jag.
Ha det fint vännen,
Kramiz!

http://mithasplace.wordpress.com

 
kristina

kristina

27 mars 2011 18:50

Jag är glad för din skull att du fått kontakt med din syster.
Vad mysigt du har det, jag har också fina skålar som jag lägger mina älsklingsstenar i.
Så skönt att du känner dig bättre i ditt knä.
'Jag klantade mig i fredagskväll och ramlade i köket och slog i knät igen. Men jag har mitt skydd på så jag tror att det ordnar sig, det gör inte riktigt så ont idag.
Ha det så jättegott min vän och var rädd om ditt knä.
Kramar!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
solan

solan

27 mars 2011 19:54

Tack för din goa blogg....Är in till dej ofta men jag är dålig på att lämna mina tassavtryck:)/KRAM!

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 mars 2011 00:39

Så kul att du fått kontakt med din syster:) ..
Jätte mysigt i ditt fönster!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

28 mars 2011 09:29

Skoj att du och din syster har hittat tillbaka till varann igen :)) Så fint du har gjort i dina fönster. Kram och ha en bra dag!

http://maria9.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 mars 2011 10:56

Så fint du har gjort det i ditt fönster och över allt, gillade ditt kakfat skarpt, fina foton.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 mars 2011 16:47

vad härligt att du fått kontakt med din andra syster igen :) jättefina tulpaner du fått av mannen din
ha en fin vecka nu - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
mortuta

mortuta

29 mars 2011 07:33

Godmorgon!
Läser att du fått kontakt med din syster, vilken ynnest! Vårda detta, det är ett råd från mig. systerskapet är något som jag har upplevt som väldigt betydelsefullt genom åren. Man kan, utan att behöva förklara så mycket hjälpa och stötta varandra med livets plus och minus.
Mortuta

http://www.mortuta.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

29 mars 2011 12:13

Det var många fina kort du visar.Det är skönt att kunna ta det lugnt ibland och inte stressa med saker och ting.Jag försöker att inte stressa överhuvudtaget och det funkar ganska bra måste jag säja,men jag jobbar ju bara 25% och sen har jag hela dagen på mej att göra vad som behövs och det är inte alltid det blir så mycket mer gjort än matlagning och tvätt.Sen måste man ju sitta vid datorn också *ler* och det kan ta en stund när man kommer igång med något intressant.

Kram Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 mars 2011 01:10

Ser att du har lIKADANA gardiner..som jag också har..Dom med dom stora "lila löven". Och putasr fönstren...det har jag nu också gjort..allal 12..i Lasses hus...Oxh det blev så bra sikt...när dom blev rena...
Så roligt för dej...att fått kontakt med din syster!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards