~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

HärligaTorsdag!!

Av Bim - 24 mars 2011 09:24

  goa bloggvänner,besökare

******************************

Först,lite bloggstrul,följande :

Hos Gerty står det,"går ej att kommentera" när man klickar på just kommentera

Hos Spanaren kommer ej den bloggsidan upp när jag går in på min länk

Hos Susann,hennes sista bloggadress,så kommer den ej upp heller,

Alltid,nästan som jag ej kommer in hos ngr,eller det är ngt strul,

Nåväl tanken var ghod,hos er alla andra har jag titta in

******************************


   Skulle kunna sjunga för er,,Vilken dag

Del denna underbara solen som bara är så härlig,

Sen,idag har jag MINDRE ont än vanligt i knät,,bara en sån sak,ger mej

sån dagskick,,bara njuta så länge det varar,,

******************************

Jobbet väntar kl 12 o kör til 21.15,,men det går,,

Håller på med lite revidering av pärmar och sånt,hoppas det blir tid att sitta,så man blir färdig ngn gång,,älskar såna saker,,

Men vårdtagarna går först,så man får ta den tid som blir.

******************************

  Mmm,snart,snart,kan man njuuta av denna lilla stuga igen,

Staket helt kass runt om,liksom grind,,men vi får se hur det blir,

Christer måste bli återställd och jag är "ju inte mkt att ha" just nu,

Men att bara åka dit,njuta av

  sånt här,

  eller turer med båten

  eller dessa så goa djur,som är intill oss,

Allt detta som är så små saker kanske,ger sån livskvalité

***************************************

  Nu var det läge igen känner jagmmför min sommarfot*L*

  Varmaste kramen från Calma:=)

Carpediem vänner,,,,,

 
 
Ingegerd

Ingegerd

24 mars 2011 10:14

Du har så rätt så, klart man får äta pizza IBLAND som VV, tack för att du påminde mig:)

Hoppas du får en underbar dag med solsken o revidering av pärmar!

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 mars 2011 10:16

Vad det gäller Gerty så har hon glömt att pricka i "tillåt kommentarer".
Spanaren har du ju länkat fel till om du kollar under dina länkar....
Susann vet jag inte vad som felar.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 mars 2011 11:08

vilken fin stuga ni har :) skönt att du har mindre värk i knät idag
önskar dig en jättefin dag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Mita

Mita

24 mars 2011 11:53

Usch vad tråkigt med ditt onda knä.Men det går att jobba i alla fall?
Gud vilken underbar stuga,förstår att du längtar dit, sommrig och fin fot,är det din? *ler*
Kramen!

http://mithas.blogg.se

 
lillis

lillis

24 mars 2011 12:46

Så många härliga bilder du bjuder på
Hoppas att du får en bra dag på jobbet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

24 mars 2011 15:05

Vilken tur att jag hällsade på dig, så att jag fick se att jag slarvat, var lite fundersamm är det ingen av min bloggtanter som tycker att mina blommer är fina, så TACK TACK

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

26 mars 2011 00:13

Kikar in och önskar dig en fin helg!
Kramar!

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

26 mars 2011 00:31

Vad trist att du har strul med att komma in på vänners bloggar. Jag är glad att du kom in på min i alla fall :)

När man har lite mindre ont så brukar humöret höjas. Förstår att du längtar till landstället. Snart :)

Ha en trevlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

26 mars 2011 01:35

Kikar in en liten snabb runda inne hos dej...Ser att du jobbat..långt pass.och hoppas att du NU ligger och sover SÖTT!!!
Önskar dej en trevlig o fin helg!!!
kram min vän!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards