~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Söndag så Vacker....

Av Bim - 20 mars 2011 06:39

   denna iaf här mycket   iga söndag

Välkommen till mej

*****************************

   puss på er,ja nästan iaf,,för idag är jag betydligt gladare

än igår och innan,,ni har säkert inte missat gnället om mitt onda knä

Var ju på akuten för 3 v sen,de tappade på lite vätska ej mkt alls,röntgade fick inflammationshämmande tabl osv..

Sen blev det ju värre,igen,,haft sååå ont så igår blev det akuten igen,

Denna gången hade jag betydligt mer vätska i knät,drygt 40 ml,det gick

knappt att hitta knäleden,sa läkaren,jämntjockt

Nåväl,punktion som sagt,cortison och bedövning sprutades in oxå

Det han oxå kunde se på förra rtg var att det är en begynnade artros,och dom vet jag ju går i skov(längtar tilll lugnt skov nu)

En tendens till miniskproblem


Idag är svullnaden betydl mindre men har ju ej gått så mkt på benet än,

Värk fortf,men bättre iaf,

SÅ NU är det färdiggnällt *L*

******************************

Idag blir det dammsugning av välbehövligt slag

varken Christer eller jag har ju kunnat,han kan ju fortf inte,men jag ska

försöka jaga,men tar det i lugnt tempo

******************************

Blir nog en tur med bilen,Christer behöver ut lite,förståeligt,så

jag rattar väl vår kärra någonstans.

******************************

   Menyn för dagen ej bestämd,men jag skulle kunna tänka mej wook,dock ej Chr älsklingsrätt,hmm,vi får se

******************************

   En stund vid mitt pysselbord känns som ett litet

behov,,blir nog så,ngt smycke ska nog bli till under mina flinka fingrar*L*

******************************

Nu ska jag lägga ut recepet på bregottkakorna,men det blir i särskild

rubrik

******************************

   Calma säjer hej då,,med stor kram förstås

   mina vänner






 
 
kristina

kristina

20 mars 2011 13:06

Skönt att det är bättre med ditt knä. Hoppas att det blir en trevlig biltor för er.
Här det så soligt och härlogt väder.
Kramar till dig min vän!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 mars 2011 20:27

stackars dig med sån fruktansvärd värk, och tur att det kändes mycket bättre efter att de tappat knät
tack för dina varma tankar
kramar till dig

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards