~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Bim - 19 mars 2011 07:23

   Ska det vara en kopp?,var så goda

Ta gärna en    bit till,eller ett kilo!!!


Har jag fått spelet,ja kanske det,,*L*

Här kommer en liten(kanske),*L* förklaring


Sovit kass,vaknade vid drygt 04tiden imorse,,somna om,,nähäe då,,

Chr hade samma problem

Så det blev kaffe så småningom,

sen lite    med Christer,jag med laptopen,han vid den

stationära,,men jag är ej riktigt bekväm med den nya än

Men det mest tragiska är alla mailadresser,som försvunnit,

alla de fina animeringar o brevmallar jag hade i nett program jag har,,

Bara bök att få inallt nytt,går ej min väg liksom,,


Får av vänliga själar i den grupp jag är med i,,lite saker tbx,men tyvärr kommer det till den dator som öppnas först,och det är ju just idag laptopen,,och Chrille använder ju dator nu oxå,så,man vet aldrig vilken dator som öppnas först sas,,

Så hur ska jag spara från laptopen för att få in i den stationära sen,,går ej på

USBminne verkar det som,hmm


   Så här skulle jag vilja göra,skaka av mej allt och det var tbx i datavärlden igen,*L*



Idag blir det nog besök för mitt onda knä,vi får se,,


SKA fixa receptet på de goda kakorna jag lovade,*L*



NU ska jag berätta ngt roligt oxå,,blev ni glada nu?

Igår hade jag en date,med en gammal härlig kompis-jobbarkompis tillika,

Lotta heter hon,vi hade ej setts på ca 25 år,såååå härligt och roligt vi hade.

Jobbade som sagt ihop förr,och "blev kära i varandra" på en gång,,

Igår fick vi till en date,,SÅÅÅÅ underbart,

5 timmar bara försvann så där,,svisch,,och vad mkt lika vi hade,i våra hem,,

Men vi har alltid kallat oss för tvillingsjälar,så det är kanske ej så konstigt

Sen är det så,ibl kommer man ifrån varandra fast det ej är meningen,

Men nu "får vi ej tappa bort varandra" som Lotta sa,,


Man är rik när man har vänner,,



   Nu fixas det frukost i köket hör jag,

Det blir ej som ovan här,,men gröt ska det bli iaf,,


Innan jag stänger här har jag en fråga till er mina kära bloggbesökare

Hur gör jag för att komma in så jag "kan komma in" för att skriva i min blogg,

(nu är jag vid laptopen,har det som genväg på skrivbordet)

Ska jag bara skriva bloggplatsen.se och då kommer att logga in osv,,för det funkar ej på den stationära

Men när jag skrev min bloggaadress,då kom jag in på mitt "Calma",dock fick jag ej till ngn genväg till skrivbordet

Har Windows 7 på den nya,och så mkt som är helt annorlundare *L*




Önskar er allt gott kära vänner,nu ska jag ej trötta ut er mer,,

ni är fööör söta    (som jag) som orkat läsa hit*L*


  


Kramen den stora varma från    

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards