~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Bim - 15 mars 2011 15:06

   Välkomnar med denna fina vikbild,från en av våra turer med båten,,här lurar de goda gäddorna i vassen,är så kul att fiska,,,,


Imorse -6 grader,men sen sol o varmt,mmm

=====================================


   Mmmm,skulle vilja göra dessa smaskiga igen,MEN finns ett fel med dom,DE GÅR ÅT FÖR FORT och det är INTE bra,

Bregottkakor är det ljuva namnet på dessa

Nu när jag ej kunnat träna eller gå långprommisar på lääänge,så måste man vara xtra snål med såna här godsaker, *L*,,men gott är det,mmmmm

=====================================

Idag har Christer blivit av med sina agraffer efter operationen,det var 38 st,såret såg såå fint ut sa distr-sköterskan som var här,,nästa omläggning ska Christers fru,dvs jag(ler) göra,

Undrar om jag ska ta betalt eller om det ingår i hushållet,hmm

Men han mår bättre o bättre,så skönt för honom att vara av med den otroliga värken han hade

====================================

   ,om jag inte sagt det förut,så vet ni nu iaf,,***L*


Ska fixa lite    att njuta av,,

hahaha,luriga mej,,nopes inte alls,

   detta ska det bli nu,,(väntar jag så fixar ngn annan det)*L*


Ikväll blir det en av de rätter som Christer gör såå bra,Ugnspannkaka,,han får den sså himla fin,,smaskis,,,mmmmm


   Med dessa små "korrar" som klättrar på vår vägg(förra året,var de 6 st)

så säjer jag hej då,var rädda om er alla

   Kram Calma:=)




Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards