~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Bim - 12 mars 2011 11:34

   Hej vänner,Tack för ni tittar in,för ni finns


Jag är trött idag,säkert mycket reaktioner efter igårBegravningen var sååå fin,och så många hade kommit för att hedra min fosterpappa med sin närvaro,

han var/är så omtyckt och det genomgående i talen vid minnestunden var den

generositet,ödmjukhet,hans lugna sätt,värmen


Färgerna var i blommor mycket vitt,dukningen vid minnesstunden gick

i färgerna här ovan,så vackert

Kistdekorationen innehöll bl a den blomma jag hade på min 60årsdag


Så fin sång och musik,


Vi stannade vid Vikens strand för att samla krafter ur havet till

det dagen skulle innebära

Men det var så konstigt,så ofattbart tomt när jag kom ner till deras hus,

bilen stod där,men ingen Alf som kom ut,inne i huset var såååå

tomt,men så skönt att få omfamna min älskade fostemamma Elsa


Idag ska jag bara vara,just nu lägga mig en stund,är så trött

Så denna helgen är jag ingen stor bloggare.åt ngt håll,

Ska jobba imorgon,


   vänner

   Calma kramar om,,,,

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards