~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

SOLSOLSOLSOL:=)

Av Bim - 6 mars 2011 09:00

   Start med "solkaffe",

Gomorron kära vänner,kul att ni tittar in


Ja,sol på hög nivå här,idag oxå,,så ljuvligt


Idag ska jag se om jag kan glädja Christer med att vi åker till son med familj,barnbarnsbus,även om vi själv ej kan delta,,det piggar upp

hoppas de är hemma och att kaffepannan sätts på


   Vi åker väl förbi landet oxå och titar till

det,är ju "på vägen" sas


Önskar er en bra dag alla

Ska nu titta in hos er,en del nu,resten av gänget får

besök ikväll,nu har ni något att vänta på *L*


  


   kramar från

   Calma    

 
 
KerstinKerstin

KerstinKerstin

6 mars 2011 11:33

Konstigt att du har problem att skriva hos mig, Jag vet inte vad det kan komma sig av. Nä, jag är dålig på att kika in hos er andra, vi har bara en dator med oss och den slåss vi om dessutom används den som tv. Nästa gång när vi åker ner hit ska vi ha varsig dator med oss det har vi bestämt. Jobbigt ni haft det, stackare, hoppas besöket hos barnbarn piggar upp i dag.
Såg även fotot på dig och dina flickor.
VAD FINA NÄR ÄR!!!!! Jättefina tjejer och ni ser ju ut som syskon alla 4.

http://farna.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

6 mars 2011 12:31

Önskar dig en bra och fin dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

6 mars 2011 17:33

Ha en fin dag/kväll och en bra kommande vecka!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 mars 2011 18:23

Hoppas ni fick en trevlig söndag och hoppas ni får en fin kväll!
Här har det också varit solsken hela dagen lång :)
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 mars 2011 18:55

ja, alldeles ljuvligt solskensväder idag :) var sonen med familj hemma så att ni fick träffas och dricka lite kaffe, vilket fin sommarställe ni har
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
mortuta

mortuta

6 mars 2011 19:10

hoppas att du har haft en lika fin och solig dag som det har varit här hos mig.
hälsningar
Mortuta

http://www.mortuta.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

6 mars 2011 19:27

Visst är det härligt med sol allting går lättare.
Du har en underbar humor jag gillar den.
hoppas att ni fick en bra tillsammans och att kaffet smakade.
kram på dig min vän!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

6 mars 2011 23:06

Tror snart att ni kan börja fixa och dona på torpet, här har det varit så varmt i dag så altandörren har varit öppen i flera timmar, men nätterna har många minus fortfarande.
Hoppas ni fick en trevlig dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards