~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Bloggadressproblem,,,help

Av Bim - 2 mars 2011 23:43

   vänner,

OCH ännu mer om någon av er har svar på detta

Finns flerav er,som jag har länkat till mej,som jag ej kan bseöka

varken via min sida,eller att gå in på era kommentar hos mig


Följande trevliga vänner kan jag ej alls besöka tyvärr

Malin,,Kerdtinfärna,,Sussi


Sorry,vill så gärna


kramen o natti från

   Calma:=)

 
 
Cina

Cina

3 mars 2011 13:31

Jag har då inga problem att komma in på någon av mina vänner och inte dom du heller skriver om i detta inlägg. Det går hur bra som helst!
Och att du inte kan se mina foton kan jag heller inte fatta för alla andra kan ju se dom.

Vet ej vad som felar hos dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 mars 2011 15:25

Jag har heller inga problem med dessa bloggvänner som du namnger här, ej hller filmen hos Cina, konstigt värre vill jag påstå.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards