~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Bim - 27 februari 2011 22:28

   Hej alla vänner

Här är jag kryckbärare,vid en av hallux valgusoperationerna 2009


Kryckanvändare nu oxå,


Haft ont i vä lnä ett tag,axelererat sista dagrna,så otoligt,

inatt grät jag utan stopp,nästan,av all smärta,

Ej kunnat stödja på benet ngr dgr nu,

Okej,fick en tid på jourcentralen,där vår egen husläkare tjänstgjorde idag,,

Rtg blev nästa anhalt,,stackars Christer,som går så illa själv,skjutsade mej i rullstol,

mkt folk på akuten där jag hamnade sen,


Rtg visade inget,så det blev bedövning för att kunna undersöka bättre,

sen tappades på vätska,dock ej så mkt som man trodde,

Lite oro för att det finns något i de prover som skickades,från knät

Fick feber där,som försvann sen.


Läkaren pratde även om ngn utgjutning i en ledkaspel,blodutnjutning,,

ja det får kallas vad det vill,sååååååå jäkla ont gör det iaf


Äter ju redan Panodil Forte,det ska kombineras med en inflammatorhämmande tablett,samt kryckor ngr dgr,,


Så jag kan ej skjutsa in Christer imorron,ska va där 6.30,,men han tar bilen själv,snälla grannar hjälper oss hem med den,,


Nu har Chr duschat i det speciella schampoot,samma procedur imorron,,

lite oro har han,helt förståeligt,,och jag oxå,,


Detta var vår dag,som var ca 7 timmar på sjukhus,,


Tack för ni lyssnat,nästa gång är jag nog gladare,hoppas jag

Tack för era kommentarer,så härligt att läsa


   Calma skickar varma kramar till er,,


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards