~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Bim - 18 februari 2011 07:13

   Ett fredagshjärta till er,mina vänner,besökare

(ritat i sanden vid vår badplats på landet)


Det är fredag,idag ska jag börja jobba,efter ca 2 veckor hemma,

Ska bli såå roligt att träffa jobbarkompisarna igen,

(kanske de tycker detsamma) **L*


Sitter i sängen med

   och   


Har så ont i ett knä,så det drev mej upp,fast jag både ville o behövde lite mer sömn,säkert,

Trippen till nedervåningen,för Panodilhämtning,slutade med tidn o kaffet

som de saker som kom med,,


   är ni allihopa,

för att ni hjälpt mig de första akuta dagarna,när sorgebeskedet kom,

jag blir xtra ödmjuk inför sådan värme,

TACK!!!!


Idag mår jag ngt bättre men vet ju oxå att svåra dagar kommer och går,

är väl så fint anordnat för att människan ej ska helt lamslås av sorg

Att jag sedan ska åka ner till SKåne på måndag gör att jag känner

att det blir lättare,vi får träffas,kramas o gråta tillsammans

Jag kan ge henne av allt det jag fått av dom gnm åren


Nu ska jag försöka vila en stund,tror jag


Hinna med ett besök på Telia,

har NGR frågor angånde min nylagade telefon!!!!


Jag har inte glömt er,jag har dessa dgr bara gått in och svarat de som gjort inlägg hos mej,ej orkat mer,

men ska göra ett besök hos alla,kanske ikväll eller ngn gång i helgen,,


   Denna ros tillägnas er,goa vänner

   Kram Calma


Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards