~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Tack alla,som

Av Bim - 15 februari 2011 10:26

   Denna rosen får bli en symbol för alla varma tankar

och kramar som ni givit mig här,iom gårdagens händelse


Ingen nämn,ingen glömd,men ni vet vilka ni är,tack


Så skönt att man har en ventil,någon som läser och som egtligen ej

"kan göra mer",än att skicka omtanke så här på en skärm

VAD det hjälper,när man läser,hjälper och värmer


En,dag som Ansepanse skrev och undrade,,så ska jag berätta lite mer om denna fina person han var,och som min fostermamma är,


Idag bara jag försöker vara,gråten har sin tid,tiden för alla minnen och skratt,de kommer sen


Ska ev åka nedåt Skåne,vet ej riktigt när,


Jag skriver ej så mkt i era bloggar eller här idag,

men natruligtvis har jag skrivit till er som kommenterat,

Ej heller länkat ut detta på FB,finns alltid de som  inte

sköter sitt FBookande som man ska


Skulle han ej heller velat,en känsla jag har


Önskar er den bästa dag som ni bara kan ha


Stor varm kram från

   Calma


   Till er,,,,,

 
 
Spanaren

Spanaren

15 februari 2011 12:31

Så kul att det var någon mera än jag som ville att du skulle berätta om din fina fosterpappa när du orkar och känner för det :-) Vi förstår dig så ta hand om dig och din sorg. Varma energier från mig till dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 februari 2011 14:13

Styrkekramar till dig
Ta hand om dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

15 februari 2011 14:24

Tänker på dig!
Du är med mig i mina tankar.
Var rädd om dig!
Kärleksfulla kramar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

15 februari 2011 17:47

ta nu vara på dig vännen
styrkekramar från ansepanse

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

15 februari 2011 21:39

Sv: men vännen, inte behöver du väl tacka, förstår att det är jättesvårt för dig
bamsekramar härifrån till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
mortuta

mortuta

15 februari 2011 22:48

vila i sorgen så orkar du ta varje dag som den kommer.
mrotuta

http://www.mortuta.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 februari 2011 23:27

Att gråta är förlösande i ett sorgearbete, vi måste få lov att visa våran sorg, alla kan inte det och mår då så mycket sämre. Låt dödsbudet få sjunka in och tänk på dig själv och dina.
Du vet att vi finns för dig.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

17 februari 2011 10:11

Allt gott all kärlek du ger ut till alla dina bloggvänner vill vi ge tillbaka till dig för att visa våran uppskattning.
jag tänker på dig du är med i mina tankar.
Kärlekskramar till dig.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards