~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Bim - 11 februari 2011 23:30

   ...som tittar in hos mig,Välkommen


  Sitter med min latop på mitt rum,ska alldeles strax sjunka ner i den sköna densamma,mmm


Chattat lite med syster och en gò vän,ger hälsa för själen


Fick idag ett sms från en underbar vän,som jag ej pratat med på länge,

ska ringa henne,dags för date igen,då får jag förklara att det varit så mkt nu ett tag,,


   Imorron,lördag,förlåt det  är lördag NU,,då skulle vi avrt på knytis,med mat o dans,,blev nada av det,jag gnmförkyld,,då blir hostan ännu värre,

Sen armen,har ooonnt i den,så bugga är ej att tänka på,så är ju Chr så förkyld oxå,,jajaj,så var det med det,,,


   har jag visat fotot på Sveriges Lucis,*L*,,nåja,, Alorps lucia då,hihi,skojade med mina jobbarkompisar då vi hade julklappshazard hos mig,såååå kul vi hade,,


   Ny jacka o linne,skulle varit till knytiset,hmm,ja,får ha d ngn annan gång,*L*,jacka o linne gick på ca 230:-,helt ok vá,*L*


   Förresten,här är snögubben Jan,tillverkades förra tövädret,,så söt så,*L*,hade ansikte åt andra hållet oxå,..


   den här munnen,kommer snart öppnas i en skön förberedande gäsp,,*L*

   Dessa ögon blir snart så här   små..


   säjer

   ,ska titta in idag(lördag) hos er,knsk ej alla på en gång,

jobbigt att skriva längre stunder,och vänstern jobbaar lååånggsamt,*L*


   från Calma:=)

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards