~Välkommen till Calmas~

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Bim - 5 februari 2011 23:39

   Hej på er alla,som hälsar på hos mej!

                    Välkomna!!

Saknat mej?,klart ni har,bloggade ej igår,kände mej ej så pigg,

bättre idag?,ja på sätt o vis,örat bättre,men hostar som den och

snörvlar,varje gång jag hostar så gör det ont i huvudet,

####################

 

Dagen har som sagt gått i förkylningens tecken

 

Började med att jag fick kaffet serverat på nattduksbordet,

kollade dagstidningen lite på nätet,men det är ej så lätt

när man ska lösa korsordet,så sen landade jag ganska snart vid

köksbordet,löste nästan hela krysset direkt.

 

Chr skulle spika bröstpanel,jag könde att jag behövde uträtta lite

ärenden på stan,åkte till vårt stora köpcenter i Tornby,

 

Hittade lite kläder till mej,en fin skärm till min nattduksbordslampa,

(hmm,ej tagit bild på den) *L*

Tog en fika o kollade på folk,lite kul ibl tycker jag

ICA Maxi ficki ett besök oxå,

 

Väl hemma behövdes jag i renoveringsarbetet,så nu är det nästan

klart med bröstpanelen,måln klart,,,en list ska sättas upp,

Därefter kommer det roliga,väla inredning,skåp/hyllor,belysning,spegel,

det jobbet är JAG bäst på *L*

 

Jag åt tacorester,Chr ville ha soppa,så det blev varierad kost,

 

Ikväll sen,fixat lite,så lite som möjligt,

Chattat med en kompis,lyssnat på musik

####################

 

 

Lite bilder kommer,ej dagsfärska,men bilden ovan här,är

från idag,rätt ok tycker jag,taget av my self,,,

 

   Tita vad man kan hitta när mans städar i

lådor,kollade i en plånbok jag har kvar av nostalgiska skäl,,lönsamt

 

   Detta ramlade ner på vår stora trapp,där vi ej

går så ofta,såååå tacksam för att detta dråsade ner strax efter jag hunnit ned för trappen,fy så otöckt det kunnat slute,innehöll en

del isbitar kan man säja,

 

   Luktärta som tittade fram för ett tag sen,liite för tidigt,*L*

 

   Digitala fotoramen vi fick av barnen,jättekul

Gillar brickorna,stor som liten,har underlägg i samma serie,Love,

Här var det nubakade bullar som avnjöts med kall mjölk,mumselimums,,

 

   Blir ingen gonattsång för er idag,är liksom lite hes si,, *L*

 

   Tänk,när man får kliva ner i vår båt igen,

saknar,men vi är snart där,visst?, *L*

 

 

   ja allihop av er,*L*

Jag tittar in till er imorgon(oj då,idag,men senare **L**)

 

Sov så gott,

 

   Någon vakar över dej

 

Kram,, Calma:=)

  

 

 

 

 

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards