~Välkommen till Calmas~

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

TisdagKväll i stugan:=)

Av Bim - 1 februari 2011 21:46

   Välkomnar med denna fina bild

tagen från vårt köksfönster,ut mot en av åkrarna

Kom att tänka på den efter att ha sett så fina solnedgångar  hos

ngr av er andra,,visst är det vackert!!


##############################

Dagen har varit toppen,började lugnt och stilla,

med kaffet o tidn osv,

Lite pyssel hemma,för att sen ta Christers cykel

   och ge mej ut på långtur,härligt,trots blåst o halka *L*

finns så många vackra platser i vår natur,omgivning

##############################

Cykelturen slutade (nästan,innan hemfärd) i vår

trevliga affär,handlade det som fattades till bakningen,sen blev d fart

   dock på assistenten,

tyvärr har jag ingen USBsladd till lånekameran,så bilder blir det ej från baket,

o kameran har strulat plus att jag hittar den ej ,hmm

Nåväl,grannen fick förstås en påse,och de har ej klagat än *L*

##############################

Så idag har    jag bara njutit som här,men kolla

friisan,på vår favvorestaurang,en av dom iaf,så testade de en hårspray på mej

så det är INTE egendesign på spret,**LL**

Undrar varför jag blundar,hehe,Det är i Turkiet förstås,

##############################

   Denna bildenmfrån vår vigsel,tycker jag är så fin,

när jag skriver i boken

Klänningen sålde jag sedan,till en av mina bloggvänner,hon blev såå fin i den

#############################

   Ett fång tulpaner vill jag ge er,samt förstås

   förstås


Kramen den varma från    Calma:=)


 
 
Helen

Helen

1 februari 2011 22:56

Ja det är en riktigt fin brudklänning. Men så är det två fina brudar som burit den också. Eller hur? :) Kram!

http://hembretsen.blogg.se

 
Margit

Margit

2 februari 2011 01:05

Så fina bilder du visar. Det är ju bra bilder även med mobilen!!!
Och du vågar cuykla..såhär på vintern!!! Modig du är. Och abkar gör du också!! Vilken energi!!!
Kram till dej vännen och hopas du nu ligger och sover gott!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

2 februari 2011 06:53

God morgon!
Hur vågar du cykla nu när det är så halt på vissa ställen
Ha en bra dag//Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

2 februari 2011 09:10

Klänningen ser superfin ut!
och nu blev jag sugen på Turkiet igen...underbara solnedgångar där. Dom glömmer man icke ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim - 2 juni 2012 15:39


  Man ska inte se bakåt Om det inte är något som gynnar en,,har jag hört. Men bilden på min nacke är helt okej. Med den vill jag symbolisera att jag ej ser bakåt annat än att jag flera gånger saknat mitt bloggande även om det inte var i någon s...

Av Bim - 24 juni 2011 10:32

  Hej mina vänner!   Ville så innerligt önska er alla en Glad och Trevlig Midsommar alltifrån var och ens förutsättningar. jag ska jobba och börjar mitt helgpass kl 14.00 idag, men det får gå,har ett bra jobb,tufft ibland men ger oxå s...

Av Bim - 6 juni 2011 09:39

  denna vår Svenska Nationaldag (försökte ladda hen en fin flagga,men se det passade ej tydl,grr,*L*) Finns firande i vår hembygdsgård,men jag väljer faktiskt att ej gå idag,för första gången på länge..     som  vår älskade Sassa här(ooo,...

Av Bim - 3 juni 2011 09:54

  Hej,här är jag *L* ja eller exempel på vad jag gillar,samlar på *L* igen,,   Idag börjar helgpasset på 4 dgr,,men det går, fick ju ett så glädjande besked angående en hjärtenära vän, så nu är allt lättare. Pratade länge med henne igår ...

Av Bim - 2 juni 2011 19:05

  Denna tavlan,som är så väldigt vacker, pryder vår gästtoalett,men det är inte därför jag visar den egentligen   Men jag blir så glad av den,den är ett kinesiskt hantverk,broderad,tyg som bakstycke, hitatde den på en secondhandbutik,   ...

Presentation

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards